Ο ατζέντης του Γκραντ, βέβαια, ο περίφημος Πίνι Ζάχαβι, είναι γνωστό πως έχει πολλές γνωριμίες, είναι μεγάλος γάτος και μπορεί να περάσει καμήλα από το κεφάλι καρφίτσας. Αλλά, όπως και να έχει, το να παίζει το όνομα του Γκραντ για τον Ολυμπιακό προκαλεί απορίες. Μετά το πέρασμά του από την Τσέλσι, όπου είχε και... δεκανίκι τον Τεν Κάτε, δεν έχει κάνει και σπουδαία πράγματα στην καριέρα του. Στην Παρτιζάν Βελιγραδίου ήταν την σεζόν που ολοκληρώθηκε και λίγες ημέρες πριν, βρέθηκε στην πόρτα της εξόδου, ενώ πιο πριν είχε περάσματα από Πόρτσμουθ και Γουέστ Χαμ σε δύσκολες χρονιές.

Το όνομά του, μάλιστα, έπαιξε το τελευταίο διάστημα για την κυπριακή Νέα Σαλαμίνα! Όχι πως υποβαθμίζουμε το επίπεδο του πρωταθλήματος στη Μεγαλόνησο ή τη συγκεκριμένη ομάδα, αλλά το σενάριο σίγουρα ...μπερδεύει! Τι έχει κάνει ο προπονητής Γκραντ για να αναλάβει τον Ολυμπιακό στην μετά-Βαλβέρδε εποχή, δηλαδή;

Μιλάμε για μία στρωμένη ομάδα, με έναν πρόεδρο που σπρώχνει λεφτά και τους οπαδούς στο πλευρό της. Μία ομάδα που χρειάζεται έναν άνθρωπο που να μπορεί να πιάσει το τιμόνι της και να την οδηγήσει ψηλά. Αν στον Ολυμπιακό θεωρούν πως ο Γκραντ μπορεί να το κάνει αυτό, τότε ...πάσο. Αλλά, όπως μάθαμε, το σκέφτονται και το ξανασκέφτονται για την ώρα και ψάχνονται να βρουν αν όντως έχουν βάση τα ρεπορτάζ από το Ισραήλ...