Το δεύτερο παιχνίδι στο Euro για την Εθνική μας ήταν ένα από τα χειρότερα παιχνίδια της τελευταίας 10ετίας για την ομάδα. Και φυσικά αυτό δεν έχει να κάνει με την ήττα. Εγώ νομίζω ότι περισσότερο και από την ήττα το σύνολο των Ελλήνων και εμένα μας ενόχλησε αφάνταστα η εμφάνιση της ομάδας. Χωρίς πλάνο, χωρίς σχέδιο έπαιξε από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό.

Διαβάστε αναλυτικά στο gazzetta.gr