"Αυτό που έγινε (σ.σ. το περιστατικό με τις Pepsi) ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Παρ` όλα αυτά, δεν νομίζω πως ήταν ο μοναδικός λόγος. Δεν δικαίωσε τις προσδοκίες μας και το όνομά του περισσόρερο συνδέθηκε με αρνητική παρά με θετική δημοσιότητα", εξήγησε ο διευθυντής μάρκετινγκ της Coca, Μαρσέλο Πόντες.

Βέβαια, όπως όλα δείχνουν η ενέργεια του 32χρονου άσου δεν ήταν και τόσο... αθώα, καθώς η Pepsi είναι χορηγός της νέας του ομάδας, της Ατλέτικο Μινέιρο και το πιθανότερο είναι πως ο "Ρόνι" πλέον θα διαφημίζει το συγκεκριμένο αναψυκτικό...