Οι παίκτες της ΑΕΚ κατευθύνθηκαν στο πέταλο και κατέθεσαν τα λουλούδια τιμώντας τον αείμνηστο Πάνο από το Περιστέρι. Μάλιστα από τη Θύρα 1 ακούστηκε το σύνθημα "Πάνο ζεις για πάντα ΑΕΚτζής".