Λίγες ασκήσεις και ένα μίνι οικογενειακό «διπλό» μικρής χρονικής διάρκειας στο μισό γήπεδο περιελάμβανε το πρόγραμμα της σημερινής προπόνησης.

Σε αυτή την προπόνηση συμμετείχαν όλοι οι παίκτες που συμπεριλαμβάνονται στην αποστολή της ομάδας για τον αυριανό αγώνα.
Ατομικό πρόγραμμα προπόνησης ακολούθησαν σήμερα οι Δημήτρης Πέλκας και Στέλιος Κίτσιου.

Την προπόνηση παρακολούθησαν όλοι οι διοικητικοί παράγοντες της ομάδας. Ήδη η αποστολή κατευθύνεται στο ξενοδοχείο όπου θα καταλύσει ενόψει της αναμέτρησης με τον Άρη.

Πηγή: paok24.com