Δεν πρόκειται να σταθώ στο αποτέλεσμα και στη νίκη – μισή πρόκριση στα ημιτελικά του Κυπέλλου. Ο Ολυμπιακός, κατά τη γνώμη μου, σε όποιο γήπεδο και να παίζει στην Ελλάδα, είναι το απόλυτο φαβορί για τη νίκη. Αρκεί φυσικά να παίζει με σοβαρότητα και όχι να βγάζει αλαζονεία στο παιχνίδι του.

Μετά τον αποκλεισμό από τη Λεβάντε και κυρίως με την εικόνα που είχε η ομάδα στα δύο ματς, το ζητούμενο ήταν να βρει και πάλι την ηρεμία της και να ολοκληρώσει με καλές εμφανίσεις την σεζόν.

Άλλωστε το διάστημα που απομένει μέχρι το φινάλε της σεζόν, αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για να περάσει την δική του φιλοσοφία ο Μίτσελ και να αξιολογήσει όσο το δυνατόν καλύτερα το έμψυχο δυναμικό.

Διαβάστε όλο το σχόλιο στο gazzetta.gr