Αν η Bundesliga είχε αναθέσει την προβολή του πρωταθλήματός της στο καλύτερο γραφείο marketing του πλανήτη με στόχο να πείσει την παγκόσμια αγορά των ποδοσφαιρόφιλων για την ποιοτική αναβάθμιση του προϊόντος της, όσα χρήματα και αν πλήρωνε αποκλείεται να έπαιρνε καλύτερο αποτέλεσμα από αυτό που της έδωσε ο τελικός του Champions League. Οσα γράφονταν στη διάρκεια του αγώνα κι όσα έχουν γραφτεί μετά τη λήξη του τεκμηριώνουν την διαπίστωση ότι επρόκειτο για μια γιορτή ποδοσφαίρου, ένα χορταστικό, απολαυστικό και σε θέαμα και σε συναισθήματα ποδοσφαιρικό παιχνίδι, δηλαδή μια τεραστίων διαστάσεων διαφήμιση του γερμανικού ποδοσφαίρου.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Gazzetta.gr