Ο Δημήτρης Σιαλμάς, που μετά το πέρασμά του από Αζερμπαϊτζάν με τα χρώματα της Χαζάρ Λάνκαραν, φέτος το καλοκαίρι δεν κατάφερε να βρει κάποια πρόταση για να τον καλύπτει.

Για αυτό αποφάσισε να μείνει χωρίς ομάδα, πλην όμως θέλει να συνεχίσει να βρίσκεται σε καλή κατάσταση. Για αυτό συμφώνησε με τους "κιτρινόμαυρους" να προπονείται μαζί τους, μέχρι τη χειμερινή μεταγραφική περίοδο...