Ο Πορτογάλος αμυντικός ζήτησε από το προπονητικό επιτελείο να μην συμπεριληφθεί στην αποστολή του Παναθηναϊκού για το φιλικό με την Κόρινθο και η επιθυμία του έγινε σεβαστή από τον Γιάννη Αναστασίου.

Ο Πίντο, που είχε αγωνιστεί κανονικά στο προηγούμενο φιλικό με το Βύζαντα Μεγάρων, θα μείνει στην Αθήνα και θα επανέλθει στο Απήλιον από τη Δευτέρα, ώστε να ενσωματωθεί στις προπονήσεις.