Στο πλέον κομβικό παιχνίδι οι ποδοσφαιριστές των πρωταθλητών Ελλάδας απέδειξαν ότι το... έχουν ακόμα μέσα τους. Έβγαλαν στόφα μεγάλης ομάδας. Έτρεξαν πολύ, έδωσαν πολλές μάχες, αναπτύχθηκαν όσο καλά έπρεπε, άντεξαν στο σκληρό παιχνίδι του ΠΑΟΚ και εκτός των άλλων έβαλαν και δύο γρήγορα γκολ. Έτσι πήραν έναν υπερπολύτιμο τρίποντο με σκορ 2-0.

Αν μην τι άλλο πρόκειται για μία νίκη που τους πήγε στο -2 από τον Παναθηναϊκό. Μία νίκη που μπορεί όντως να φέρει... τούμπα το πρωτάθλημα!

Διαβάστε ολόκληρο το σχόλιο στο katimagiko.gr