«Η Παρί ξόδεψε 200 εκ. ευρώ σε μεταγραφές για να πάρει τον τίτλο στην Γαλλία, όμως εμείς με τέσσερις φορές λιγότερα λεφτά βρισκόμαστε ένα πόντο πίσω τους. Η Μονπελιέ δεν έχει λεφτά, όπως η Παρί αλλά έχουμε ομάδα και «καρδιά» και θα παλέψουμε μέχρι τέλους για το πρωτάθλημα», είπε χαρακτηριστικά.