Ο Βέλγος στράικερ του Oλυμπιακού έγινε ο τρίτος «ερυθρόλευκος» μετά από τους Νίκο Αναστόπουλο και Αλέξη Αλεξανδρή που πετυχαίνει αυτό το επίτευγμα από θέσπισης του επαγγελματικού πρωταθλήματος.

Διαβάστε αναλυτικά στο katimagiko.gr