Με το που θα μπει το 2014, θα ξεκινήσει, δειλά-δειλά να κλείνει ο διαφημιστικός χρόνος και ειδικά στα παιχνίδια της Εθνικής μας στη φάση των ομίλων κόντρα σε Κολομβία, Ιαπωνία και Ακτή Ελεφαντιστού. Το "στοίχημα" που προκύπτει, λοιπόν, είναι το κατά πόσο θα μπορέσουν στη ΝΕΡΙΤ να έχουν στο τέλος τα μεγαλύτερα διαφημιστικά έσοδα, για μία διοργάνωση που ούτως ή άλλως αποτελεί "φιλέτο".

Όπως έγραψε ο "σκύλος" σε πρόσφατο ρεπορτάζ, η ΔΤ (προπομπός της ΝΕΡΙΤ) αύξανε τα κέρδη της στην πώληση του διαφημιστικού χρόνου στις μεταδόσεις των αγώνων των ομίλων του Τσάμπιονς Λιγκ, καθώς αυτοί προχωρούσαν. Και η μετάδοση της ρεβάνς του Ολυμπιακού στο Μάντσεστερ θα είναι σίγουρα η καλύτερη (απ' το κλείσιμο της ΕΡΤ και μετά) στιγμή του δημόσιου φορέα στον τομέα των διαφημιστικών εσόδων.