Ο λόγος για τον Παναγιώτη Κονέ, που όπως βλέπετε και στη φωτογραφία πήγε στο Μαξίμου και μπήκε από την πίσω πόρτα στο Μέγαρο!

Αποτέλεσμα; Ψάχνουν όλοι να βρουν το αντικείμενο της επίσκεψης του ποδοσφαιριστή στο Μαξίμου.