Κάθε Κυριακή ήταν πάρτι! Από εκείνο το αυγουστιάτικο βράδυ της πρεμιέρας και το 2-0 κόντρα στον Παναιτωλικό μέχρι το «τρίποντο» απέναντι στον Αστέρα Τρίπολης για τα πλέι-οφ μεσολάβησαν πολλά. Χαρές, λύπες, πανηγυρισμοί, εύκολες και δύσκολες στιγμές. Σχεδόν κάθε Κυριακή, όμως, γινόταν και καλύτερη.Πιο «γεμάτη». Ο κόσμος έστηνε κάθε φορά ένα ξεχωριστό πάρτι στην Λεωφόρο και ανταμείφθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Έφευγε με το χαμόγελο στα χείλη, χορτασμένος από μία ομάδα, η οποία απέδειξε πως έχει όλα τα απαραίτητα συστατικά για να επιστρέψει τον Παναθηναϊκό στους τίτλους, όπως και έκανε με την κατάκτηση του Κυπέλλου.

Η στήριξη που παρείχε ο κόσμος στον Παναθηναϊκό είναι για σεμινάριο. Δεν ξανάγινε, αν σκεφτούμε πως ξεκίνησε αυτή η χρονιά, με τι προϋποθέσεις και με τι αποτελέσματα στις πρώτες αγωνιστικές. Ο κόσμος, όμως, έβλεπε πως είχε να κάνει με μία διοίκηση που αγαπάει τον σύλλογο και με νέα προσπάθεια που χρειαζόταν χρόνο, υπομονή και στήριξη. Ένα σύστημα που ποτέ δεν είπε ψέμματα, δεν έταξε... μεγαλεία και προσέφερε το μηδέν. Ήταν ξεκάθαρα τα πράγματα. «Έχουμε συγκεκριμένο πλάνο. Βήμα-βήμα θα γινόμαστε καλύτεροι» έλεγαν οι άνθρωποι του συλλόγου και το ένα βήμα έγινε πιο γρήγορα από το άλλο παρά την απουσία των χρημάτων και το μικρότερο μπάτζετ στην ιστορία του κλαμπ!

Διάβασε περισσότερα στο gazzetta.gr