Το συμπαθές σωματείο της ΑΕΚ, μετά τους παντογνώστες της ποδοσφαιρικής προπονητικής, τους γιατρούς, φυσιοθεραπευτές, δικηγόρους, λογιστές, απέκτησε και προπονητές μπάσκετ και παρατηρητές της διαιτησίας.

Ακόμα και έτσι, παρακολουθούσα με έκπληξη να φτάνουν το ένα μετά το άλλο τα μηνύματα που έκραζαν: εμάς που τολμήσαμε να αναφερθούμε στη διαιτησία, τον Σάκοτα που δεν ντράπηκε να χάσει αυτό το παιχνίδι, τους παίκτες που δεν είχαν το σθένος να παίξουν στη ζούγκλα. Και να τα λένε οι «αντικειμενικοί», πάει στο καλό. Αλλά τόση αλλοτρίωση και εντός της ΑΕΚ; Δεν το χωράει το κεφάλι μου πως μπορεί να συμβαίνουν αυτά.

Διαβάστε τη συνέχεια στο enwsi.gr