13/12/16 - 15:11

Πρώτη δοκιμή του νέου Suzuki Ignis

Η νέα γενιά του Suzuki Ignis, συνεχίζει την επιτυχημένη εμπορική καριέρα του γνωστού ιαπωνικού μοντέλου.

Πρώτη δοκιμή του νέου Suzuki Ignis
35.381views 0shares

Η νέα πρόταση παρουσιάσθηκε στους Έλληνες δημοσιογράφους σε εκδήλωση στην Εκάλη. Συμμετείχε και ο υπογράφων εκπροσωπώντας το ΑΠΕ- ΜΠΕ, που είχε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει την πρώτη δοκιμή στους δρόμους τη Αττικής.

Η δοκιμή έγινε με την βενζινοκίνητη έκδοση 1.200 κ.εκ. που συνδυάζεται με πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο. Η απόδοση του μοτέρ καθορίστηκε στους 90 ίππους και είναι αρκετή για να κινήσει με ασφάλεια το αυτοκίνητο. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές, 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2΄΄ και τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα. Εκπομπές CO2 104 γραμ./χλμ.

Ο θόρυβος από την λειτουργία του κινητήρα δεν είναι ενοχλητικός. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται στο μέσο επίπεδο της κατηγορίας των μικρών αυτοκινήτων.

Έμφαση δόθηκε και στην αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς. Όπως διαπιστώθηκε, το ιαπωνικό μοντέλο σε αυτόν τον τομέα κατατάσσεται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας του. Ειδικότερα, καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη καλών οδηγικών χαρακτηριστικών παίζουν, το νέο πλαίσιο υψηλής ακαμψίας, οι νέες αναρτήσεις και οι αναθεωρημένες ρυθμίσεις του συστήματος διεύθυνσης. Οι σημαντικότερες παρατηρήσεις αφορούν τις κλίσεις στις στροφές, την πληροφόρηση που παρέχει στον οδηγό το τιμόνι και η αίσθηση του πεντάλ του φρένου.

Όσον αφορά τους εσωτερικούς χώρους, αξίζει να τονισθεί η ευρυχωρία που παρέχει το συγκεκριμένο μοντέλο παρά τις μικρές διαστάσεις του. Η επιτυχημένη εκμετάλλευση των διαθέσιμων χώρων επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά την ικανότητα των Ιαπώνων σχεδιαστών σε αυτόν τον κρίσιμο τομέα.

Άνετα θα καθίσουν τέσσερις ενήλικες ενώ ακόμη και οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεση τους αρκετό χώρο για τα γόνατα τους. Επίσης το μεγάλο εσωτερικό ύψος βελτιώνει την άνεση και μειώνει το φαινόμενο της κλειστοφοβίας που συνήθως παρατηρείται στα μικρά αυτοκίνητα. Ευπρόσδεκτα και τα 267 λίτρα αποθηκευτικού χώρου.

Οι παρατηρήσεις εστιάζονται, στη χρήση σκληρών πλαστικών και στη σχεδίαση των μπροστινών καθισμάτων. Ειδικότερα, τα μπροστινά καθίσματα θα μπορούσαν να παρέχουν καλύτερη πλευρική στήριξη.

Τελικά, το νέο μοντέλο που κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, συνδυάζει τα περισσότερα στοιχεία που αναζητά ο οδηγός από το αυτοκίνητο που θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, στους δρόμους της πόλης. Έχει περιορισμένο μήκος μόλις 3,7 μ. για να χωράει στους στενούς δρόμους και να παρκάρει εύκολα. Είναι υπερυψωμένο, απέχει 180 χιλ. από το έδαφος, επομένως προσφέρει καλύτερη ορατότητα. Το προαιρετικό σύστημα τετρακίνησης καλύπτει τις ανάγκες όσων θέλουν να το χρησιμοποιήσουν σε χωματόδρομους μικρής δυσκολίας και να ξεπεράσουν τις δυσκολίες από τον χαμηλό βαθμό πρόσφυσης σε γλιστερές διαδρομές.

Η βασική έκδοση με αναβαθμισμένο επίπεδο εξοπλισμού κοστίζει 11.530 ευρώ.

Πηγή: Praktoreio-sport

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ