Facebook Pixel Γι’ αυτό κυριαρχεί και ξεπουλάει το Nissan Qashqai!
Άλλα Σπορ
| 2017-01-24 21:03:00

Γι’ αυτό κυριαρχεί και ξεπουλάει το Nissan Qashqai!

Γι’ αυτό κυριαρχεί και ξεπουλάει το Nissan Qashqai!

Toν Φεβρουάριο του 2017, συμπληρώνονται 10 χρόνια από τότε που ξεκίνησαν οι πωλήσεις του αυτοκινήτου που δημιούργησε την κατηγορία των crossover: του Nissan Qashqai.

Πριν από μια δεκαετία, δεν υπήρχε κανένα όχημα το οποίο να συνδυάζει με επιτυχία την πρακτικότητα και την σχεδίαση ενός SUV, με το μέγεθος, την απόδοση και τις επιδόσεις ενός hatchback.

Ο πρωτοποριακός σχεδιασμός του Qashqai ξεκίνησε το 2002, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ανάπτυξης για ό, τι αρχικά προοριζόταν να είναι το νέο Nissan Almera. Όμως, η δημιουργική ομάδα αποφάσισε να επιστρέψει πίσω στο σχεδιαστήριο και να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που πραγματικά αντανακλούσε αυτό που έψαχναν οι αγοραστές τότε, και που ήταν πιστό στην υπόσχεση της μάρκας της Nissan για καινοτομία.

Η πρώτη γενιά του Nissan Qashqai ήρθε στην αγορά το Φεβρουάριο του 2007. Σχεδόν 100.000 αυτοκίνητα πωλήθηκαν σε όλη την Ευρώπη πριν από το τέλος του έτους, με τη Nissan να έχει απόλυτα δικαιωθεί για την τόλμη και την καινοτομία της.

Στα 10 χρόνια που πέρασαν, περισσότερα από 2,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα έχουν πωληθεί στην Ευρώπη, κατατάσσοντας το μοντέλο ως το best seller crossover της Γηραιάς Ηπείρου. Το Qashqai έχει κερδίσει επίσης περισσότερα από 80 βραβεία, μεταξύ των οποίων 19 ως “Αυτοκίνητο της Χρονιάς” σε διάφορες χώρες.

Η Nissan δεν επαναπαύτηκε στις δάφνες της, αλλά συνέχισε να εξελίσσει το μοντέλο και να το εξοπλίζει με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. απεικονίζεται απόλυτα με την προσθήκη του Around View Monitor, του καταξιωμένου συστήματος στάθμευσης της Nissan με πανοραμική απεικόνιση 360 ° μέσω καμερών. Το πρωτοποριακό αυτό σύστημα, προστέθηκε στο Qashqai το 2010, όταν το αυτοκίνητο δέχθηκε πολλές βελτιώσεις στα μέσα του κύκλου ζωής του. Ομοίως, το 2014 με το λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς, ενσωματώθηκε το Intelligent Park Assist.

Το πρωτοποριακό πνεύμα της Nissan έχει αναμφισβήτητα αλλάξει την ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου. Στη δεκαετία που μεσολάβησε από τότε που το Qashqai ξεκίνησε την επιτυχημένη πορεία του, η κατηγορία C των μικρών – μεσαίων crossover κερδίζει συνεχώς έδαφος στις πωλήσεις. Πλέον σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές έχουν δημιουργήσει έναν αντίπαλό για το Qashqai, με τα άμεσα ανταγωνιστικά μοντέλα να προσεγγίζουν τα 21. Ωστόσο ο γεννήτορας της κατηγορίας εξακολουθεί να παραμένει το νούμερο ένα μοντέλο σε πωλήσεις.

 

Το 2016 η Nissan διέθεσε 261.429 Qashqai στην Ευρώπη (συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας, της Ουκρανίας και του Καζακστάν). Αυτό είναι ένα μερίδιο αγοράς 10%, και αντιπροσωπεύει μια αύξηση 5,2%, σε σχέση με τους προηγούμενους 12 μήνες. Η επιτυχία έχει εξαπλωθεί πέρα από την Ευρώπη, με τις παγκόσμιες πωλήσεις να φτάνουν τα 3,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε 137 χώρες ανά την Υφήλιο.

Ακολουθήστε το sportdog.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Tags