Ο Τάσος Αυλωνίτης συμπεριελήφθη για πρώτη φορά στην απόστολή του Παναθηναϊκού, καθώς ο Μαρίνος Ουζουνίδης επέλεξε να τον πάρει μαζί του για το εκτός έδρας παιχνίδι κόντρα στον Παναιτωλικό το Σάββατο.

Αντιθέτως, εκτός αποστολής έμειναν οι Καμπέσας, Τζανδάρης, Λουτσιάνο και Κουτρουμπής που αντιμετωπίζουν προβλήματα τραυματισμών.

Αναλυτικά, η αποστολή των Πρασίνων για το ματς του Αγρινίου:

Βλαχοδήμος, Διούδης, Μολέντο, Κολοβέτσιος, Αυλωνίτης, Χουλτ, Ινσούα, Γιόχανσον, Κουρμπέλης, Χίλιεμαρκ, Λουντ, Ρέις, Σιλά, Δώνης, Χατζηγιοβάνης, Μουνιέ, Βιγιαφάνιες, Άλτμαν, Τσάβες, Μολίνς