Τρεις θα είναι οι δεδομένες απουσίες του Ολυμπιακού στο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ στο "Καραϊσκάκης" την Κυριακή.

Ο Σεμπά χειρουργήθηκε και όπως είναι φυσικό δεν υπολογίζεται, ενώ όπως είπε ο Τάκης Λεμονής στην σημερινή του συνέντευξη, Εμενίκε και Μπεν επίσης θα μείνουν εκτός.

Περισσότερα βέβαια θα γνωρίζουμε μετά την προπόνηση του Σαββάτου, από την οποία θα προκύψει και η αποστολή.