Ο sportdog μετέχει στην απεργία των δημοσιογράφων

11 Μαρ, 02:42 Από sportdogteam

a- a+
Ο sportdog μετέχει στην απεργία των δημοσιογράφων

Μέχρι και τις 6 πρωί της Παρασκευής ο sportdog δεν θα ενημερώνει τις σελίδες τους, μετέχοντας στην απεργία που κήρυξε η Π.Ο.Ε.ΣΥ. (Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών).

Από τις πρωινές ώρες της Παρασκευής ο sportdog θα ανεβάσει ειδήσεις, περιγραφές και σχόλια από την πλούσια αθλητική επικαιρότητα της Πέμπτης σε ποδόσφαιρο, μπάσκετ κλπ και θα έχει συνεχή ροή με πλούσια θεματολογία.

Σχόλια: 104

  •  
    Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

    12 Μαρ, 00:03DGiovani

    Ρε ούστ παλιόφαρα.
  •  
    Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

    11 Μαρ, 20:06celin

    δε διαφωνω στα περισσοτερα σημεια με τη γενικη κατακραυγη κατα των δημοσιογραφων,απλα μια υποσημειωση..οι περισσοτεροι δημοσιογραφοι ειναι χαμηλα αμειβομενοι κ σκληρα εργαζομενοι...οι μεγαλοδημοσιογραφοι Κ ΟΙ ΚΑΝΑΛΑΡΧΕΣ,που βαζουν πλατες στους απατεωνες πολιτικους,ναι,αυτοι ειναι για φτυσιμο,ειναι επιορκοι του λειτουργηματος τους κ συνενοχοι στα διαπραχθεντα εγκληματα..επιπλεον την σημερινη απεργια τους,δεν την επελεξαν οι ιδιοι...αλλα η ηγεσια του συνδικαλιστικου τους σωματος ονοματι ΕΣΗΕΑ...Κ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΑΥΤΗ,ΚΡΑΞΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΓΙΑΤΙ,ΟΝΤΩΣ,ΑΠΕΡΓΩΝΤΑΣ ΣΗΜΕΡΑ,ΒΑΖΕΙ ΠΛΑΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ...κ οταν η ΕΣΗΕΑ αποφασιζει απεργια,δε μπορουν να μην απεργησουν
  •    
    Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

    11 Μαρ, 18:56Chosen

    ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΣΥΝ-ΑΠΕΡΓΕΙ (αδόκιμος ο όρος), ο μεροκαματιάρης των 700 ευρώ με τον ΠΕΝΤΑΠΛΟΘΕΣΙΤΗ ΤΩΝ 200.000 ΕΥΡΩ ΜΗΝΙΑΙΩΣ. Ναι, δεν έγραψα λάθος: 200 χιλιάρικα ευρώ ΜΗΝΙΑΙΑ ΕΣΟΔΑ.
    ΄Η δεν το ξέρετε ?? Δεν ξέρετε ότι υπάρχουν τέτοιοι, και δεν είναι ένας ή δύο, είναι πολλοί περισσότεροι ??
    Ναι ντε, αυτοί που πάτε και ψωνίζετε ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ. Και ύστερα στήνεστε στην tv να δείτε και την εκπομπή τους. Και μετά τους ακούτε και στο ραδιόφωνό (- ΤΟΥΣ).
    Ποιος ξέρει να μου πει, ΠΟΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΧΕΙ Ο ΛΑΡΡΥ ΚΙΝΓΚ και ποιο ραδιόφωνο ο κεντρικός παρουσιαστής ειδήσεων του BBC ?
    Ποιος ξέρει να μου πει, αν υπάρχουν πουθενά αλλού στον κόσμο, τόσοι πολλοί "δημοσιογράφοι" (ουστ), ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΝΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ??
    Γιαυτό είναι μία ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ και ΜΙΣΗ η ΨΕΥΤΟΑΠΕΡΓΙΑ τους.
    Τουλάχιστον στη γσεε κ' αδεδυ, αν πιάσουμε τα άκρα (προνομίων) των απεργών, θα δούμε ότι ίσως να διαφέρουν και 500 ή χίλια ευρώ. Αυτοί οι άνθρωποι, ναι, (ίσως) έχουν κοινά συμφέροντα.
    Ο καημένος σκαφτιάς δημ/φος όμως, ΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΧΑΡΙΑ ΤΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΥΝ-ΑΠΕΡΓΕΙ ???
    Γελάει ο κόσμος.
    Αύριο Παρασκευή, θα βγουν πλακωμένοι πάλι στις διαφημίσεις, ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΚ..ΤΟΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ για τα...dvd.
    Οι ίδιοι, οι σημερινοί..."απεργούντες".
    Σα δε ντρέπονται
    • Τελευταίο από
    • dollaras
    • 11 Μαρ, 20:37
  •      
    Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

    11 Μαρ, 18:38Λυκάων

    Η συμμετοχή των δημοσιογράφων στην σημερινή απεργία της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ, αποδεικνύει περίτρανα πως αντιλαμβάνεται σήμερα η δημοσιογραφία τον ρόλο της στην κοινωνία. Αντί να αποτελεί λειτούργημα, ευρισκόμενη στο κέντρο των γεγονότων ενημερώνοντας την Κοινή Γνώμη, ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ απεργεί, με αποτέλεσμα η Κοινή Γνώμη να μην έχει δυνατότητα να διαμορφώσει άποψη κι ολόκληρη η κοινωνία να μη έχει πλήρη αντίληψη του τι γίνεται, βοηθώντας ουσιαστικά και στεκόμενη δίπλα σε όλου αυτούς, που είναι υπεύθυνοι για το χάλι που παρουσιάζει σήμερα η ελληνική οικονομία, δηλαδή τους πολιτικούς. Από την απεργία των δημοσιογράφων, ωφελούνται αυτοί που θέλουν να κρύψουν, αυτοί που δεν θέλουν να φανούν τα γεγονότα στην αληθινή τους διάσταση κι όλοι όσοι έχουν φανερούς και κρυφούς λόγους, να μην υπάρχει ενημέρωση, ώστε τα άνομα πεπραγμένα τους να μην παίρνουν ανεξέλεγκτες διαστάσεις… Από την απεργία ωφελούνται αυτοί, προς τους οποίους απευθύνεται το μήνυμα των απεργών. Η δημοσιογραφία που έφτανε σε σημεία να μπαίνει σε σπίτια όπου είχαν νεκρό κι από το μόνο που δεν έπαιρναν συνέντευξη, ήταν από τον ίδιο το νεκρό… σήμερα είναι απούσα, από τα μεγάλα γεγονότα, ως ΔΗΘΕΝ απεργούσα… Οι δημοσιογράφοι με την σημερινή απεργία τους, παραδέχονται ότι δεν ασκούν λειτούργημα, αλλά επάγγελμα, αφού λειτούργημα είναι η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ της κοινής γνώμης , ενώ η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ κοινής γνώμης αποτελεί επάγγελμα… Αναρωτήθηκαν ποτέ οι κύριοι δημοσιογράφοι, πόσο θετικό θα ήταν για τους εργαζόμενους όλου του κόσμου, αν πληροφορούνταν άμεσα τα συμβαίνοντα στην χώρα μας…; Τα κακά μαντάτα της οικονομίας μας έφτασαν στα πέρατα της οικουμένης. Η καθολική διαμαρτυρία των πολιτών για τα μέτρα που τους επέβαλλαν, καθώς και η καταγγελία των φαύλων και διεφθαρμένων πολιτικών, που έφεραν την χώρα σε αυτό το χάλι, με την αγαστή συνεργασία των επώνυμων δημοσιογράφων, γιατί δεν πρέπει να φτάσει άμεσα στα πέρατα της οικουμένης…; Άιντε με το καλό να δούμε και απεργία αστυνομικών στην επόμενη μεγάλη απεργία…
    • Τελευταίο από
    • RIDERGr
    • 11 Μαρ, 23:35
    • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

      11 Μαρ, 21:32Λυκάων

      Συμφωνώ με αυτά που γράφεις. Ευτυχώς που υπάρχει η τεχνολογία κι από μόνος μου μπορώ να στείλω την εικόνα που αποτυπώνω στα βάθη της Ασίας. Το είδαμε να λειτουργεί και στο Ιράν... Όσο για τα κλεμμένα. Δεν έχουν δικαίωμα να μου επιβάλλουν θυσίες, αν δεν τιμωρήσουν τους υπέυθυνους. Αυτή η πρακτική που εφαρμόζουν, διαλύει ηθικά την κοινωνία, προτρέποντάς μας ευθαρσώς να κάνουμε το ίδιο και να γίνουμε κλέφτες... σαν κι αυτούς. Γιατί όχι...; Αφού θα μείνουμε ατιμώρητοι και τα κλεμμένα θα τα πληρώσουν άλλοι...
      • Τελευταίο από
      • RIDERGr
      • 11 Μαρ, 23:35
      • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

        11 Μαρ, 23:35RIDERGr

        Για τα κλεμμένα θα πληρώσουν άλλοι φίλε μου αλλά δεν θα ΤΑ πληρώσει κανείς. Μπορεί ένα μέρος αυτών να μας τα κλέψουν νόμιμα βέβαια.
      my image

      Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

    • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

      11 Μαρ, 19:06El_Marriachi

      Για αυτο λοιπον θα πρεπει να ξεκινησουμε να μην περιμενουμε τι θα μας πουν οι δημοσιογραφοι... Να βγουμε στους δρομους να δουμε ποσος κοσμος μαζευτικε σημερα στην απεργια.. Ετσι μονο θα δουμε αν αυτα που μας λενε τα καναλια και οι δημοσιογραφοι ειναι η πραγματικη εικονα! Ουσιαστικα δεν θελουν εκει εικονα! Αρα εμεις πρεπει να παμε και να δουμε! Ετσι θα μπουμε και μεις στο τρυπακι να ενωσουμε τις φωνες μας με τον υπολοιπο κοσμο. Ο Hunter λεει κατι σωστο. Εστω με ενα μηνυμα να το στειλουμε σε φιλους και γνωστους και να οργανωσουμε μια πορεια "να σταματησουν να τρωνε οι πολιτικοι να μας γυρισουν τα χρημματα και να μπουν φυλακη οι υπευθυνοι". Ενα μηνυμα αρκει να σταλει και να βγαλει τον κοσμο εξω οπως τοτε με τις φωτιες στα δαση... Αρκει διχως πολιτικες αποχρωσεις και σκοπιμοτητες! Ο Λαος για τον Λαο... Ολοι ανεξαρτητου χρωμματος θρησκειας ιδεολογιας. Ζουμε ολοι εδω και για κεινους και για μας ειναι μια πατριδα μπορει να μην γενηθηκαμε, να μην υπηρξαμε παντα εδω αλλα εδω ανασαινουμε εδω ονειρευομαστε εδω κλαιμε εδω δουλευουμε και παλευουμε για ενα καλυτερο αυριο. Μονο που το καλυτερο αυριο πρεπει να καταλαβουμε πως θα ερθει μονο οταν παψουμε να κοιταμε και να νοιαζομαστε μονο για τον δικο μας μικροκοσμο. οταν καταλαβουμε πως το να στηριζουμε καθε ανθρωπο που διαμαρτηρεται για κατι, στηριζουμε ουσιαστικα το ιδιο μας το σπιτι..
      • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

        11 Μαρ, 21:32Λυκάων

        Συμφωνώ με αυτά που γράφεις. Ευτυχώς που υπάρχει η τεχνολογία κι από μόνος μου μπορώ να στείλω την εικόνα που αποτυπώνω στα βάθη της Ασίας. Το είδαμε να λειτουργεί και στο Ιράν... Όσο για τα κλεμμένα. Δεν έχουν δικαίωμα να μου επιβάλλουν θυσίες, αν δεν τιμωρήσουν τους υπέυθυνους. Αυτή η πρακτική που εφαρμόζουν, διαλύει ηθικά την κοινωνία, προτρέποντάς μας ευθαρσώς να κάνουμε το ίδιο και να γίνουμε κλέφτες... σαν κι αυτούς. Γιατί όχι...; Αφού θα μείνουμε ατιμώρητοι και τα κλεμμένα θα τα πληρώσουν άλλοι...
      my image

      Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

  •     
    Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

    11 Μαρ, 18:37Λυκάων

    Μεταξύ των απεργούντων σήμερα δημοσιογράφων απεργεί κι ο Πουρουπουπού… ; Ενδεικτικά σας υπενθυμίζω τις πενιχρές απολαβές του από τη Νέα Ερυθρόλευκη Τηλεόραση. Παρακαλώ πριν το διαβάσετε πάρτε τα υπογλώσσιά σας… 113.880 ζεστά ευρουλάκια ετησίως… Γι αυτό πρέπει να υποστούμε θυσίες… Γι αυτό πρέπει ν΄ αυξηθεί το ΦΠΑ, γι αυτό πρέπει να περικοπούν οι αμοιβές όλων μας… Για να μπορούμε όλοι οι έλληνες , να συνεχίσουμε ν΄ απολαμβάνουμε το θεσπέσιο έργο του στην Αθλητική Κυριακή… Πόσο μαλάκα με θεωρούν Θεέ μου…;
    • Τελευταίο από
    • Rush
    • 11 Μαρ, 20:10
    • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

      11 Μαρ, 20:10Rush

      καλα στην κρατικη τηλεοραση ολοι παιρνουν τεραστιους μισθους πρεπει να γινει συσπειρωση να φανε τρελες μυνησεις ολοι τους...ο αλλος επαιρνε 50,000ευρω τον μηνα και αλλοι δεν εχουν να φανε
      my image

      Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

    • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

      11 Μαρ, 20:06martinis7

      Αν θεωρουσαν μονο εσενα και οχι τους υπολοιπους θα ημουν ικανοποιημενος....Δυστηχως ολους μας εχουν σιγουρους για πολυ μεγαλους Μ@@@κες
      my image

      Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

    • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

      11 Μαρ, 20:05Δημητρης13

      Εαν το ποσόν είναι σωστό,κάντους 2 τους μλκες...
      my image

      Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

  •      
    Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

    11 Μαρ, 17:47celin

    ο νοικοκυραίος από τους μετανάστες και τους κουκουλοφόρους το φοβόταν κι από την εκλεγμένη του κυβέρνηση
    το βρηκε
    οσο υποκριτες κ αν ειμαστε,οσο συμπλεγματικοι,ο κυριος λογος που φαληρισε η χωρα δεν ειναι η υποκρισια μας,ουτε το οτι ειμαστε καλοπερασακηδες
    αλλα,οι εκλεγμενες κυβερνησεις μας
    που δεν τιθασσευσαν τις εγγενεις ανθρωπινες ροπες στην απατεωνια κ το ευκολο χρημα.
    που δεν εφαρμοσαν τους νομους..
    με αποτελεσμα να επικρατησει ο νομος της ζουγκλας..
    μας αρεσε ο νομος της ζουγκλας αλλα ξεχασαμε κατι βασικο ..
    οτι,στη ζουγκλα,εν τελει,οταν εξαφανιστει η τροφη,αυτοι που επιβιωνουν,ειναι τα μεγαλα σαρκοβορα αρπακτικα..
    σαν αυτον τον προεδρο των ελληνων βιομηχανων..
    που βγηκε σημερα να δηλωσει οτι ο λογος που καταντησαμε ζητιανοι στην ευρωπη,ειναι αυτοι που θα απεργησουν αυριο κ οι διεκδικησεις τους..
    κουβεντα για τα λαμογια πολιτικους..
    κουβεντα για τους καρχαριες πλουτοκρατες που εκμεταλλευονται την υπεραξια της εργασιας των υπαλληλων τους..
    αυτα βλεπω κ ξεχνω-ισως κακως-τις ατομικες ευθυνες του καθενος μας
    αυτα βλεπω κ αναφωνω,εστω ματαια κ ουτοπικα...που ειναι οι ροβεσπιεροι κ οι σεν ζυστ?ποτε θα πεσει η βαστιλλη?
    κ ξεχναω οτι η βαστιλλη ειναι σαν τη λερναια υδρα
    για καθε βαστιλλη που πεφτει,9 γεννιουνται
    • Τελευταίο από
    • celin
    • 11 Μαρ, 19:54
    • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

      11 Μαρ, 19:04celin

      εχουμε κ μαλιστα πολλες ευθυνες..μπορω να κατσω να σου γραψω απειρες σελιδες επι σελιδων για τις μικρες ατομικες μας ευθυνες,,κ χωρις να σε ξερω,ακομα κ για σενα προσωπικα,που σε διαβασα να λες κατι για ριζουπολεις κ τρεξιματα....δεν ειμαστε εχθροι φιλε επειδη υποστηριζουμε διαφορετικου χρωΜατος σωβρακα κ φανελες,αντιθετως εχουμε ΚΟΙΝΟ ΕΧΘΡΟ...κ εδω θα συμφωνησω οτι το κυριΩτερο προβλημα ειναι αυτο που τους ψηφιζουμε σαν τα προβατα,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΜΑΣ..αλλα επειδη η κατασταση εχει δυσκολεψει πολυ,τερμα το αυτομαστιγωμα...ωρα να αποδοθουν οι ευθυνες που αναλογουν στον καθενα,το πως, θα το ανακαλυψουμε με τον καιρο,αυτο που προεχει τωρα ειναι ο διαλογος...κ να ξερεις οτι κ μια αυτοκριτικη χρειαζεται,κ για να μη νομιζεις οτι στο παιζω εξυπνος δηλωνω ΟΤΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ,ΚΑΘΕ ΚΡΑΞΙΜΟ ΔΕΚΤΟ!
      • Τελευταίο από
      • celin
      • 11 Μαρ, 19:54
      • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

        11 Μαρ, 19:54celin

        ολοτελα σωστος,αυτη ειναι η εξηγηση.κ σε ευχαριστω για τη παρηγορια!απλα το ειπα για να δειξω εδω στον φιλο,οτι προτου κραξουμε-κ το κραξιμο μας ειναι δικαιολογημενο 100%-ειναι επιβεβλημενη κ μια μικρη αυτοκριτικη
      • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

        11 Μαρ, 19:14El_Marriachi

        Μπα... πιστεψε με πριν απο σενα που ψηφισες καραμανλη (και δεν ησουν ο μονος) αλλοι ψηφισαν σημιτιδες παπανδρεηδες και καραμανληδες.... Δεν εισαι λοιπον ο Μεγαλυτερος μαλακας ουσιαστικα ειμαστε ολοι εμεις οι Μεγαλυτεροι ΜΑΛΑΚΕΣ! και ξερεις γιατι;; Γιατι στην καλπη μπροστα πηγενες με στοχο να βγαλεις τον επομενο για να τιμωρισεις τον προηγουμενο.. Και ψηφιζες παντα οχι αυτον που θεωρουσες ικανοτερο η σωστοτερο αλλα αυτον που σου ειχαν δωσει την εντυπωση οτι μπορει να βγει και να εκπληρωσεις τον ποθο της τιμωριας σου...
      my image

      Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

    • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

      11 Μαρ, 17:56NIOsyros7

      h moni atomiki eythini pou exoume einai oti tous psifizimoume kathe 3 k ligo! osi telos ponton tous psifizoun!!! kamia ali eythini prosopiki! theloun na mas kanoun amrikanakia me konta pantelonakia...
      my image

      Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

  •        
    Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

    11 Μαρ, 17:09svartaheim

    Synexiste na pshfizete...O kathenas pairnei o,ti tou aksizei.
    • Τελευταίο από
    • celin
    • 11 Μαρ, 21:30
    • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

      11 Μαρ, 18:49celin

      δε παω να πιασω φιλιες εδω μεσα,γιατι οι φιλοι ειναι εξω,στη πραγματικη ζωη,οποτε δε σε κρινω που δε θελεις να κανεις διαλογο με τον καθενα φανερωνοντας τα πιστευω σου..δικαιωμα σου...εγω σε εκρινα,αυστηρα ισως κ αδικα γιατι εχω προσεξει τα σχολια σου,βγαζουν αλαζονεια κ απαξιωση προς τους ομοεθνεις σου,κουβεντες του στυλ ΔΕ ΤΑ ΧΡΩΣΤΑΩ ΕΓΩ ΤΑ 300 ΔΙΣ,ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΧΡΩΣΤΑΤΕ..η αυτο το αλαζονικο ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ..καθεσαι κ κρινεις μια ολοκληρη χωρα εξ αποστασεως,λες κ εδω εχουν μαζευτει μονο τα λαμογια κ οι απατεωνες,,,,δεν ειναι ετσι....οι περισσοτεροι ελληνες ειναι σκληρα εργαζομενοι κ χαμηλα αμειβομενοι...το ξερω οτι στην ευρωπη οργανωνονται ολοκληρες προπαγανδιστικες εκστρατειες για να πεισουν τουςανθρωπους εκει οτιτο ελληνικο εθνος ειναι ενα εθνος απατεωνων,αλλα δεν ειναι ετσι τα πραγματα,το μονο που ευθυνομαστε ειναι οτι δεν τους εχουμε παρει ακομα με τις πετρες.....επισης κατι ειχες πει για τη βυζαντινη αυτοκρατορια,απο τοτε σε σταμπαρα γιατι αυτο που ειπες ηταν ανιστορητο,δεν ξεκινησε ως ελληνικη αλλα σε ελληνικη μετατραπηκε....το φασιστοειδες το ειπα γιατι τετοια απαξιωση προς τους ομοεθνεις φανερωνει μια αυταρχικη κ σκληρη νοοτροπια,δεν εννουσα οτι προσκυνας τη σβαστικα...στα λεω ολα αυτα,παρολο που δε νομιζω να λαβω φιλικη απαντηση για να καταλαβεις οτι αυτα που λεω,τα λεω καλοπροαιρετα,να ειδες,απο ενα αδικο σχολιο μου καναμε εδω εναν διαλογο...δεν εχω τιποτα με τη νορβηγια,αν ζηλευω καποιες χωρες αυτες ειναι οι σκανδιναβικες,με τις υπολοιπες στα ιδια σκατα ειμαστε...κ σημειωτεον,αν ξαναπεις κατι που διαφωνω,θα σου απαντησω,γιατι απο τη στιγμη που θετεις τις αποψεις σου σε δημοσια διαβουλευση,να περιμενεις απαντησεις
      • Τελευταίο από
      • celin
      • 11 Μαρ, 21:30
      • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

        11 Μαρ, 21:30celin

        εννοειται να τη κανουμε, κ μη νομιζεις οτι αν εμβαθυνουμε,θα διαφωνησουμε κ ιδιαιτερα,μονο δογματικος δεν ειμαι κ ευτυχως η δυστυχως,δεν ειναι πολλα τα ζητηματα που η γνωμη μου ειναι αμεταπειστη
      • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

        11 Μαρ, 21:21Ninja Nihil

        Όσον αφορά την Βυζαντινή αυτοκρατορία πάντως δεν θα συμφωνήσω μαζι σου, αλλά την κουβέντα μπορεί να την κάνουμε και prive. Υπήρξε ιδιαίτερα ανθελληνική κατά τη γνώμη μου, ήθελα να χωθώ και στην κουβέντα που ανέφερες αλλά είχε ηδη γίνει λίγο μπ....ο
      my image

      Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

    • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

      11 Μαρ, 17:42celin

      εσυ μου φαινεται προσποιεισαι τον εξυπνακια αλλα κατι σοβαρο κ αξιοσημειωτο δεν εχεις πει,αλλα αντιθετως καταφευγεις σε ειρωνειες...πες λοιπον αν εχεις να πεις κατι χρησιμο κ τα φασιστοειδη σχολια να τα λες στη νορβηγια η οπου αλλου εισαι
      • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

        11 Μαρ, 19:19El_Marriachi

        Το θεμα αδερφε δεν ειναι αν το site ειναι πολιτικου περιεχομενου... Σαν να μου λες οτι για να συζητησεις οπωςδηποτε πρεπει να βρισκεσαι στο σαλονι. δεν ειναι ετσι οι συζητησεις γινονται παντου. οπου υπαρχει ελευθερια εκφρασης καλο ειναι να εκμεταλευεσαι την δυνατοτητα αυτη.
      • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

        11 Μαρ, 18:28svartaheim

        Loipon megale,1.to site den einai politikou periexomenou,opote de tha katsw na sou kanw analush twn vlepsewn mou(kai sto katw katw de gnwrizomaste gia na kanoume kai suzhthsh)2.de vriskw kati fasistoeides sto sxolio mou(dhladh esu eisai dhmokraths?de nomizw,an krinw apo to ufos kai ton tropo sou),3.exeis provlhma me alles eurwpa'i'kes xwres?de nomizw na eisai se thesh na kaneis upodeikseis gia to pou tha sxoliasei o kathenas,ektos an megalwseis pneumatika prwta.Kai telos,auto pou uponow einai oti prepei na allaksoun rizika kapoia pragmata sthn Ellada(nootropia kai susthma) gia na leitourgei to olo zhthma se koino kalo twn politwn.Alla me nootropia san th dikh sou,de ginetai tipota,opote pairneis auto pou aksizeis.Apo to sxolio sou fainetai pios prospathei na kanei ton eksupnakia.Mhn krineis ton allon xwris na eisai sigouros gia ta pisteuw tou.
      my image

      Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

  •  
    Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

    11 Μαρ, 16:27Stelios Green

    Α ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ! ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΟΙΟΥ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ? ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΑΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ? ΟΥΣΤ ΡΕ!
none

Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

Σχετικά Νέα

Τελευταία Νέα

Περισσότερα

Eλλάδα

Περισσότερα