Αντωνίου: Παίζει την καλύτερη μπάλα ο ΠΑΟ, συγχαρητήρια σε Νιόπλια

08 Φεβ, 14:20 Από sportdogteam

a- a+
Αντωνίου: Παίζει την καλύτερη μπάλα ο ΠΑΟ, συγχαρητήρια σε Νιόπλια

Ολυμπιακός - Κέρκυρα

SB

Την καλύτερη μπάλα στην Ελλάδα παίζει αυτό το διάστημα ο Παναθηναϊκός, σύμφωνα με όσα δήλωσε σε ραδιοφωνική του τοποθέτηση ο Κώστας Αντωνίου.

Ο τεχνικός διευθυντής των «πράσινων» τόνισε ότι στο παιχνίδι εναντίον της Λάρισας δεν μπορούσε να ξεχωρίσει ποιος ήταν ο καλύτερος παίκτης του «τριφυλλιού», δίνοντας συγχαρητήρια στο τεχνικό τιμ και ιδιαιτέρως τον Νίκο Νιόπλια.

Ο παλαίμαχος άσος μίλησε ακόμα για τον Τζιμπρίλ Σισέ, αλλά και όλους τους παίκτες του Παναθηναϊκού, την πορεία στο Γιουρόπα Λιγκ, αλλά και τον killer που… δεν ήρθε.

Αναλυτικά η συνέντευξη στην «ΕΡΑ Σπορ»:

Για τον φετινό Παναθηναϊκό: «Είμαστε ταγμένοι όλοι σε μια προσπάθεια. Είμαστε μια ομάδα που προσπαθεί να βλέπει το αμέσως επόμενο παιχνίδι δεν ενθουσιαζόμαστε εύκολα με την διαφορά τον 6 βαθμών αλλά ούτε απογοητευόμαστε με ατυχή αποτελέσματα όπως οι δυο συνεχόμενες ισοπαλίες.

Νομίζω πως η ομάδα παίζει αυτή τη στιγμή την καλύτερη μπάλα και εμφανίζει πολύ καλό πρόσωπο μέσα στον αγωνιστικό χώρο και αυτό μας κάνει αισιόδοξους για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, πραγματικά στο παιχνίδι με την Λάρισα δεν μπορούσα να ξεχωρίσω ποιος ήταν ο καλύτερος, όλοι οι παίχτες ήταν παρά πολύ καλοί
».

Για τον Νιόπλια και το τεχνικό τιμ: «Αξίζουν συγχαρητήρια στο τεχνικό τιμ που κάνει εξαιρετική δουλειά σε κάθε ματς, πράγμα που αντανακλάται μέσα στο γήπεδο καθώς φαίνεται η ποιότητα που διαθέτει η ομάδα. Με ικανοποιεί που βλέπω τον Νιόπλια να ασχολείται με την ομάδα από το πρωί μέχρι το βράδυ και να δείχνει μεγάλη όρεξη για δουλειά».

Για τον Σισε: «Έχει, μέχρι στιγμής, πολύ σημαντική συνεισφορά στη πορεία της ομάδας για την κατακτήσει του πρωταθλήματος. Είναι ένας πολύ μεγάλος ποδοσφαιριστής που ξέρει πώς να βάζει τη μπάλα στα δίχτυα.

Δεν μου αρέσει όμως να εστιάζω σε ένα μόνο παίκτη, εξίσου μεγάλη συνεισφορά έχουν ο Καραγκούνης, ο Κατσουράνης ο Ζιλμπέρτο Σίλβα και άλλοι παίκτες. Μπορεί ο Σισέ να κάνει τη διαφορά με τα γκολ αλλά τροφοδοτείται και πολύ καλά από παίκτες όπως ο Σπυρόπουλος και ο Βύντρα όπως στο χθεσινό παιχνίδι
».

Για το Γιουρόπα Λιγκ: «Δεν μπορούμε να παραμερίζουμε κανένα στόχο. Πιστεύω πως έχουμε την δυνατότητα να αντεπεξέλθουμε σε όλους μας τους στόχους».

Για τις μεταγραφές και τη μη απόκτηση στόπερ: «Θέλαμε ένα παίκτη που δεν θα δημιουργούσε αναταραχές στην ισορροπία της ομάδας. Ένα τέτοιο παίκτη, κακά τα ψέματα, δεν τον βρήκαμε. Είναι δύσκολο μεσούσης της σεζόν να κάνεις προσθήκες στο ρόστερ της ομάδας γιατί υπάρχει το ενδεχόμενο να δημιουργηθούν ανισορροπίες και να χαλάσεις το κλίμα της ομάδας».

Σχόλια: 41

  •  
    Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

    10 Φεβ, 12:21g_best86

    ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑΝ ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ, ΕΝΑ ΤΟΥΜΠΑΝΙΑΣΜΕΝΟ ΔΕΚΑΡΙ,ΕΝΑ ΒΑΡΥ ΦΟΡ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΕ ΑΨΟΓΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΤΑΙ Ο ΣΙΣΕ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΙΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΑΜΥΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΣΙΧΑΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΝΤΩΝΙΟΥ. ΟΥΣΤΑ ΚΑΤΑΤΡΟΦΕΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ... ΛΑΜΟΓΙΟ!
  •  
    Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

    10 Φεβ, 12:21g_best86

    ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑΝ ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ, ΕΝΑ ΤΟΥΜΠΑΝΙΑΣΜΕΝΟ ΔΕΚΑΡΙ,ΕΝΑ ΒΑΡΥ ΦΟΡ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΕ ΑΨΟΓΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΤΑΙ Ο ΣΙΣΕ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΙΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΑΜΥΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΣΙΧΑΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΝΤΩΝΙΟΥ. ΟΥΣΤΑ ΚΑΤΑΤΡΟΦΕΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ... ΛΑΜΟΓΙΟ!
  •     
    Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

    08 Φεβ, 20:46Μικρός Mike

    Είναι ο συνδετικός κρίκος άμυνας με τη μεσαία γραμμή.Είναι πραγματικά αόρατο τείχος κόβει όλες τις μπάλες, ηρεμεί το παιχνίδι μας και μοιράζει την μπάλα στα πλάγια κυρίως γιατί οι πλαγιοκοπήσεις είναι βασικό στοιχείο του παιχνιδιού επί Νιόπλια.Ο Σιμάο όποτε τον αντικατέστησε και γενικά όποτε παίζει τα δίνει όλα στο γήπεδο τρέχει σαν σκυλί κόβει τις περισσότερες μπαλιές αλλά πρέπει να βελτιωθεί λίγο στη δημιουργία παιχνιδιού.Αν το χε και αυτό δεν θα έπαιζε ως αλλαγή και ίσως να μην έπαιζε στον παο.Στο κέντρο της άμυνας που επιτέλους δεν αλλάζει κάθε εβδομάδα και έχει δέσει έχουμε ένα Καντέ που βελτιώνεται από παιχνίδι σε παιχνίδι και που στο ματς με τη Λάρισα ήταν αλάνθαστος και μαζί με Σιμάο και Σισέ οι καλύτεροι του παιχνιδιού.Είναι ο καλύτερος αμυντικός που έχουμε και ένας τελικά πολύ καλός αμυντικός που όλοι βαλθήκαμε να κράξουμε πρόωρα.Ο Σαριέγκι όπως πάντα πολύ φιλότιμος προσπαθεί πάντα να βγει πρώτος στην μπάλα και ανίκητος στον αέρα.Ο Μπιέρσμιρ έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με το Σαριέγκι δυνατός και αρκετά καλός αλλά του λείπει η εμπειρία και γιαυτό παίζει ο Γιοσού.Τέλος ο Τζόρβας είναι ο τερματοφύλακας που έψαχνε ο παναθηναικός μετά τη φυγή νικοπολίδη.Πολύ σταθερός σε αντίθεση με τον Μαριο δίνει σιγουριά στην άμυνα πιάνει αυτά που πρέπει και πολλές φορές κάνει και το κάτι παραπάνω λόγω των τρομερών αντανακλαστικών που έχει.Είναι και βαμμένος παναθηναικός.Τέλος ο Νιόπλιας δούλεψε πολύ στην ψυχολογία των παικτών και αυτό φαίνεται από το πως πανηγυρίζουν και την αυτοπεποίθηση που έχουν μες στο γήπεδο.Έχουν την νοοτροπία νικητή πλέον.Επίσης έχει καλές σχέσεις με όλους όχι όπως ο Τεν Κάτε που κάθε βδομάδα τσακώνοταν και με έναν και προσπαθεί να πάρει το μέγιστο από τον καθένα δείχνοντας πως αν δουλέψουν μπορούν να βρουν θέση στην ενδεκάδα όπως ο Χριστοδουλόπουλος στο ματς με τον Άρη και πως υπάρχει αξιοκρατία.Αφήστε που επειδή είναι σοβαρός η ομάδα πιστεύω δε θα χαλαρώσει μέχρι τέλους και θα το πάρουμε το πρωταθλημα.Αυτά είχα να πω με αφορμή τις τελευταίες πολύ καλές εμφανίσεις του παναθηναικού που για αυτό μεγάλο ρόλο για μένα έπαιξε ο προπονητής.
  •        
    Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

    08 Φεβ, 20:29Μικρός Mike

    Επιτέλους η ομάδα έχει μία αγωνιστική ταυτότητα και ένα σωστό προσανατολισμό στο γήπεδο που έχω να τα δω πολλά χρόνια στον παναθηναικό.Είναι σοβαρή και ξέρει τι ζητάει μέσα στο γήπεδο.Παίζει με τρομερή αυτοπεποίθηση και δεν φοβάται κανένα.Κατεβαίνει και προσπαθεί να επιβάλλει το παιχνίδι του ανεξαρτήτως αντιπάλου και έδρας.Παίζει δηλαδή όπως πρέπει να παίζουν οι πρωταθλητές.Είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα από πλευράς ρόστερ και το αποδεικνύει και στο γήπεδο επιτέλους.Και όλο αυτό είναι δουλειά Νιόπλια.Ο Παναθηναικός τώρα είναι ομάδα του προπονητή του και παίζει την μπάλα που μπορεί να παίξει με αυτό το υλικό κυρίως χάρην στον προπονητή του.Ένα μεγάλο μερίδιο του φετινού πρωταθλήματος αν το πάρουμε που θα το πάρουμε ανήκει σε αυτόν.Έκανε όμως και ένα καλό ο Τεν Κάτε.Άφησε την ομάδα με πολύ καλή φυσική κατάσταση σίγουρα την καλύτερη στην Ελλάδα.Αυτό σε συνδυασμό με τη δουλειά του Νιόπλια έφεραν τον παναθηναικό στην πρώτη θέση και με διαφορά.Τι έκανε ο Νιόπλιας;Καταρχήν βρήκε ένα βασικό κορμό και δουλεύει με αυτόν χωρίς να κάνει απίθανα ροτέισον με τη μισή ενδεκάδα να αλλάζει από αγωνιστική σε αγωνιστική.Επί Τεν Κάτε είχαμε διαφορετικό αμυντικό δίδυμο σε κάθε αγώνα.Μετά δούλεψε πολύ στην τακτική.Η ομάδα πρεσσάρει ασταμάτητα σε όλο το γήπεδο ξεκινώντας την άμυνα από την επίθεση.Δεν περιμένει τον αντίπαλο προσπαθεί να έχει κατοχή και κυκλοφορία μπάλας για να κάνει αυτή παιχνίδι και δεν αφήνει τον έλεγχο στον αντίπαλο.Οι ακραίοι μπακ Βύντρα και Σπυρόπουλος ανεβαίνουν και αυτοί και βοηθάνε πολύ στην ανάπτυξη του παιχνιδιού.Ο Βύντρα έχει ανέβει πάρα πολύ και ακόμα και ο καλός Γιούρκας δύσκολα θα του πάρει τη θέση αφού παίζει πολύ παθιασμένα και με τρομερή αυτοπεποίθηση.Οι γραμμές έχουν έρθει πιο κοντά.Ο Σισέ δεν νιώθει πλέον απελπιστικά μόνος αφού Λέτο ή Νίνης και Σαλπι παίζουν κοντά του. Ο Σισέ μπορεί να μην σκοράρει στα ντέρμπι αλλά τα βάζει με τις υπολοιπες ομάδες που ουσιαστικά εκεί κρίνεται το πρωτάθλημα και θα κρατήσει την υπόσχεση του να βάλει όσα χρειαστούν για να πάρουμε πρωτάθλημα.Αλλωστε τι να το κάνω που είχαμε να χάσουμε από τον ολυμπιακό 2,5 χρόνια και δεν παίρναμε τον τίτλο.Ο Σαλπι θέλει πάρα πολύ να πάρει αυτόν τον τίτλο ειδικά αν αυτή είναι η τελευταία του χρονιά στον παο και το αξίζει και με το παραπάνω.Ο Λετο δίνει ποιότητα και ντρίμπλα στην ομάδα.Κάνει και ωραίο δίδυμο με το Σπυρόπουλο γιατί έχουν και οι δύο πολύ καλές σέντρες και στο ματς με τη Λάρισα τον είδα πρώτη φορά να μαρκάρει.Ο Καρα και ο Νίνης είναι οι μόνοι που μπορούν να βρουν με κάθετη πάσα τον Σισέ.Πρώτη φορά το τελευταίο διάστημα που βλέπω τον Καραγκούνη να μην κρατάει τόσο πολύ την μπάλα και να την μοιράζει γρήγορα.Ο Κατσούρ είναι λίγο ντεφορμέ στα τελευταία ματς αλλά βοήθησε πολύ στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος και κάνει και αθόρυβη δουλειά που πολλές φορές δεν φαίνεται ενώνοντας τη μεσαία γραμμή με την επίθεση και ερχόμενος σαν κρυφός κυνηγός πολλές φορές.Ο Ζιλμπέρτο είναι φέτος απλά απίστευτος ίσως ο mvp για μένα του παναθηναικού φέτος.Είναι ο συνδετικ...
    • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

      09 Φεβ, 16:44deathwalker

      file simfwnw se afta pou les alla pistebw pws einai koresmeni i omada san omada kai oxi san monades diladi ti thelw na pw iparxei ena esthima t oti kai kala tha to pernoume emeis kathe xrono alla den einai etsi kai apodiknietai empratos!! apo aftin tin pleyra lew to oti einai koresmenoi!!
      • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

        10 Φεβ, 02:07deathwalker

        yparxei taytisi apopsewn!!!!
      • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

        09 Φεβ, 21:09Μικρός Mike

        Ετσι όπως το θέτεις συμφωνω αλλά για αυτό δεν φταίνε μόνο οι παίκτες.φταίνε και αυτοί ειδικά οι παλαιότεροι αλλά όχι μόνο αυτοί.Φταίει και η διοίκηση και οι εφημεριδες και σε κάποιο βαθμό και ο κόσμος του ολυμπιακού που καλλιεργεί και μεγαλώνει αυτό το αίσθημα.Μην κατηγορείς λοιπόν μόνο τους παίκτες αλλά όντως την ομάδα σαν ομάδα όπως το λες.
      my image

      Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

    • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

      09 Φεβ, 11:55Μικρός Mike

      Όσο για το ματς στο Καραισκάκη ο Τεν Κάτε φοβήθηκε πολύ το ματς όπως έκανε συνήθως στα ντέρμπι.Εκανε τραγικά λάθη.Είχε βάλει 3 αμυντικά χαφ και τον Κατσουράνη να παίζει αριστερό χαφ.Φυσικά ο κατσουράνης σύγκλινε προς το κέντρο γιατί δεν έχει παίξει ποτέ αριστερό χαφ και ο Γκαλίτσιος που έκανε το παιχνίδι της ζωής του σε εκείνο το ματς έκανε πάρτι έχοντας μια ολόκληρη πλευρά μόνος του και απλά ¨εδινε μπάλα στον Ζαιρι και βγαίνανε 2 με 1 με τον σπυρόπουλο.Μάλιστα απότι έμαθα μετά είχε δώσει και οδηγίες να μην κλείνουν τον Γκαλίτσιο γιατί είναι άμπαλος.Οντως είναι αλλά αν δεν τον κλείνεις κάτι μπορεί να κάνει.Ο Σαλπι ακόμα αναρωτιέται που ήταν η θέση του.Ψαχνόταν μες στον αγωνιστικό χώρο κάπου μεταξύ κέντρου και επίθεσης.Ασε που έλειπε και ο Καρα που επι Τεν Κατε έπαιζε πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της ομάδας τον σημαντικότερο ίσως.Οι γραμμές επίσης είχαν τεράστια απόσταση μεταξύ τους ειδικά κέντρο με επίθεση.Ο Σισέ ήταν απελπιστικά μόνος του.Στην αρχή του ματς σας δώσαμε χώρο και δεν πιέζαμε.Αν δώσεις χώρο στον ολυμπιακό είναι πολύ πιθανό να πάρεις το ματς ή την ισοπαλία γιατί στηρίζεστε πολύ στις αντεπιθέσεις και τα καλά στημένα αρκεί να κλείσεις καλά τους χώρους.Εμείς όμως είχαμε κενό από τα αριστερά και 2 παίκτες με 1.Ετσι κάνατε κάποιες φάσεις από εκεί.Μετά ξεθαρρέψαμε και πήραμε τον έλεγχο του παιχνιδιού και αρχίσαμε να ανεβαίνουμε και κάναμε κάποιες φάσεις.Και στο τέλος του ημιχρόνου φάγαμε ενα γκολ από στημένο και εκεί καταρρεύσαμε.Σε πολύ κομβικό σημείο το γκολ.Μας έκοψε τα πόδια και η ομάδα δεν είχε όπως τώρα την ψυχολογία να το γυρίσει.Σε αυτή τη φάση όμως το στημένο προήλθε από ένα οφσαιντ που καταλογίστηκε στον Σισε και δεν ήταν και ο Σισέ τότε έβγαινε τετ α τετ σε μία φάση που συνήθως δεν την χάνει.Στο β ημίχρονο έπρεπε να φάμε και άλλα γκολ αλλά ευτυχώς υπήρχε ο όσκαρ να χάνει ευκαιρίες.Τυχεροί ήμασταν δεν μπήκαμε καν στο γήπεδο στο β αν εξαιρέσεις τον Σισε.Γι'αυτό σου λέω κρίνε μας τώρα που έχουμε σοβαρό προπονητή στο μοναδικό ματς που έχουμε σε καυτή έδρα στο ματς με τον παοκ στην τούμπα και μετά ξαναμιλάμε.Θα σου έλεγα και στο ματς με εσάς αλλά παίζουμε στο ΟΑΚΑ.σίγουρα και τα 2 ματς με τη Ρόμα αποτελούν κριτήριο.
      my image

      Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

    • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

      09 Φεβ, 04:50deathwalker

      mikros mike alla megalo sxolio!! peran tou hiomor pou sou kanw thelw na sou pw pws nai exei perasei oniplias stixia tou ston panathinaiko!! oso gia ton olimpiako fetos eprepe na ginoun afta pou exoune ginei gia na xipnane merikoi koresmeni kai aniparktoi pextes!! oso gia tin mpala pou paizei o panathinaikos den nomizw pws paizei tin kaliteri safos paizei pio kala kai pio stathera apo tis ipolies omades alla na sou pw xwris na thelisw na prokalesw i otidipote alo gia emena se mia kayti edra pexate pou einai to karaiskaki kai den kataferate na kanete to paixnidi sas aplos giati brikate mia piotiki omada mprostasas!! (asxeta opws exoune erthei ta pragmata etimazoune ta savana) fetos einai diko sas kai kalitera mpas kai xipnisoune aftoi pou nomizane pws kathe maio to taxidromio tha tous ferei tin koupa!!
      • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

        09 Φεβ, 10:30Μικρός Mike

        Για ποιους κορεσμένους και ανύπαρκτους παίκτες μιλάς;Ας τους αναλύσουμε έναν έναν τους βασικούς.Από τον Νικοπολίδη δε νομίζω να έχεις παράπονο αρκετά σταθερός είναι και φέτος έχει κάνει βέβαια μερικά λαθάκια αλλά μην ξεχνάς και την ηλικία του.Ο Αβραάμ ήρθε πέρσι πότε πρόλαβε να κορεστεί με ένα τίτλο άσε που παίζει και σχετικά καλά.Κάποια αβίαστα λαθάκια πάντα τα έκανε και στον Αρη.Από τον Μέλμπεργκ δε νομίζω να έχεις παράπονο είναι ο καλύτερος αμυντικός με διαφορά του πρωταθλήματος.ο Μπράβο ουσιαστικά είναι φετινή μεταγραφή αφού φέτος άρχισε να παίζει βασικός σε όλα τα ματς δε νομίζω να είναι κορεσμένος.Ισα ίσα που θέλει να αποδείξει πράγματα και παίζει σχεδόν πάντα πολύ παθιασμένα.Για Γκαλίτσιο και Ζεβλάκοφ ναι είναι ανύπαρκτοι ειδικά ο Γκαλίτσιος και κορεσμένος ο Ζεβλάκοφ.Τον Τοροσίδη δεν τον βλέπω και πολύ κορεσμένο αφούθέλει να πάρει και μεταγραφή είχε και ένα τραυματισμό μην ξεχνάς και πιεστηκε να φορμαριστεί αμέσως μετά γιατί είχατε κρίσιμα ματς οπότε λογικό να έχει πέσει τώρα.Για το Μαρέσκα ούτε λόγος φέτος ήρθε ο Ζαιρί το ίδιο.Ο Λεντέσμα δεν παίζει και πολύ αλλά και στην πρώτη του χρονιά στον ολυμπιακό επέλεγε παιχνίδια.Ο Στολτίδης ήταν τραυματίας και όταν γύρισε δεν έπαιξε πολύ γιατί δεν τον εμπιστευόταν ο Ζίκο.Σίγουρα είναι κουρασμένος όχι κορεσμένος όμως.Ο Γκαλέτι ήταν πολύ άτυχος φέτος αλλά σίγουρα δεν τον λες κορεσμένο και ανύπαρκτο έναν από τους πιο ποιοτικούς αν όχι τον ποιοτικότερο παίκτη του ελληνικού πρωταθλήματος.Ο Οσκαρ που παίζει βασικός και δεν καταλαβαίνω γιατί ναι είναι ανύπαρκτος γιατί πολύ απλά δεν ξέρει μπάλα αυτό ξέρει αυτό παίζει.Ο Ντουντού είναι πολύ ασταθής σίγουρα είναι όντως ανύπαρκτος σε κάποια ματς όμως κορεσμένος σίγουρα όχι με ένα μόλις τίτλο.Του έκανε κακό πιστεύω που ανέλαβε αρχηγός πέρσι αν δεν κάνω λάθος στην πρώτη του χρονιά αρχηγός.από Ματ και Μητρογλου δεν πιστεύω να έχετε παράπονο παρόλο που ο Μήτρογλου εμένα δεν μου αρέσει ως παίκτης τα γκολάκια του τα βάζει.Από τον Ντιόγκο το παλτό ναι να έχεις παράπονο αλλά εγώ από πέρσι έλεγα ότι είναι παλτό μόνο με κεφαλιές ξέρει να βάζει γκολ.Τίποτα άλλο.Είχατε ενθουσιαστεί πε΄ρσι επειδή εβαλε κάποια γκολ.Ψωνίστηκε και αυτός...Άρα έχουμε Γκαλίτσιο Ζεβλάκοφ δεξιά μπακ δεν παίζουν και τόσο σημαντικό ρόλο άσε που έπαιζε εκεί και ο Τόρο πολλές φορές.Ο Οσκαρ όντως πολλές φορές χαλούσε την ανάπτυξη σας και απορούσα γιατί έπαιζε.Ο ντουντου σε κάποια ματς όπως είπα ήταν ανύπαρκτος και ο Ντιόγκο που δεν έχει παίξει και πολύ φετος αλλά όποτε έχει παίξει είναι ανύπαρκτος.Άρα ουσιαστικά μιλάμε για ένα παίκτη ανύπαρκτο όμως και όχι κορεσμένο τον Οσκαρ.Εγώ στη θέση σου θα κατηγορούσα την κορεσμένη διοίκηση που δεν έκανε μεταγραφές το καλοκαίρι θεωρώντας ότι θα το πάρετε εύκολα ή δύσκολα και το κυριότερο δεν κράτησε τον Βαλβέρδε έναν από τους καλύτερους προπονητές του Ολυμπιακού τα τελευταία χρόνια.Αυτούς θα κατηγορούσα και όχι τους παίκτες.
      my image

      Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

  •   
    Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

    08 Φεβ, 16:36dimis1712

    παντως κανεις δεν μπορει να πει τιποτα για τον αντωνιου φετος!!!
    εφερε σισε,κατσουρ,καντε,λετο,μπιερσμιρ και εχουμε : σισε 17 γκολ,κατσουρ πολυ καλος απο τον δεκεμβρη και μετα και μας κρατησε οταν ο σισε δεν ειχε προσαρμοστει,καντε αλανθαστος στα τελευταια ματς και ο καλυτερος αμυντικος μας φετος,λετο: βλεπουμε τριπλα μετα απο χρονια στην ομαδα και σιγα σιγα γινεται ολο και πιο ουσιαστικος,μπιερσμιρ χρονο θελει και αυτος γιατι δεν εχει παιξει ματς συνεχομενα..
    • Τελευταίο από
    • KostiSs13
    • 08 Φεβ, 17:37
    • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

      08 Φεβ, 17:37KostiSs13

      As'ts n lene mwre oi asxetoi.! kseroles oloi ts re, klassika!! ti n leme twra! o kathenas mporei n dieuthunei 4-5 omades sugxronws.!t einai enas Panathinaikos g autous!! apla pragmatakia!!ts sixainomai r file...ts sixainomai!! autoi akoma k fetos p i omada paei treno paizei tn kaluteri mpala k pairnei ena prwtathlima panaksia k adiamfisvitita, xairei pleon ts ektimisis olwn stn ellada (antipalwn-dimosiografwn-filathlwn daiforwn tn omadwn) milwntas g tn kaluteri omada m diafora stn SL (kati p akoma k o gauros st tosa p pire, liges fores t petuxe auto) par'ola auta k pali krazoune..ee ai sixtir! exw katalavei pws merikoi dn th isuxasoune POTE!!k etsi dn th isuxasoume k emeis..! panta th dimiourgoune provlima k th lene o kosmos t PAO gkriniakse ekane erane. mas pairnei olous i mpala!m t kolozwa p exoun k apopsi gamw! mikroi anthrwpoi apla p pote dn th vgoune n ektimisoune tpt k kanenan..mono tn parti ts koitane k pws th kraksoune pinwntas frapogalo!! klasiki periptwsi ellina malaka.!dustixws omws exoume pollous tetoious PANTOU g auto dn th pame pote mprosta san laos!!
      my image

      Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

  •       
    Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

    08 Φεβ, 16:11KostiSs13

    S K A S E ! ! ! VLAKA!! SKASE EPITELOUS..! kathesai k krazeis t panta..! k o Giovanni p eixe o Gauros ekane papades alla ekane t misa xiliometra ap auta p kanei o Katsour...t paei n pei auto..?? oti dn itan paixatara as poume i oti dn einai o Katsour epeidi merikoi merikoi dn kseroun apo mpala k dn mporoun n katalavoun pws kanei polu athoruvi douleia.?????????eleos pia skaste..panta g ola vriskete kati n peite..! POTE th skasete epitelous dld.???POTE th eiste apoluta ikanopoihmenoi.????POTE th stamatisei auti i sunexhs gkrinia aneksartitou apotelesmatos k apodosis ts omadas...?? POTE???POTE???POTE??? LALAKES GAMW.!!ELEOS PIA!XEIROTEROI AP TS POLITIKOUS KATANTATE, oti k n ginei panta uparxei ena monotono kraksimo! dn exei simasia to ti th kanei o PAO eseis etsi k alliws th t legate..k dn mporw n katalavw pragmatika gt t kanete.???den mporw!! apla paratiste to t athlima opws sas exw pei toses fores!! dn mporeite mwre, dn t exete pws n t kanoume..! san t provata ts GAY-rous kanete p oti akoute lete..! mazi m esas omws i mpala pairnei k emas ts pio orthologikous zwa.!papste epitelous n akoute ts asxetous apo podosfairo dimosiografous k n anakuklwnete ts anupostates topothetiseis ts.!!
    • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

      08 Φεβ, 16:46deathwalker

      file se genikes grammes simfwnw mazi sou kai exeis dikio sta erotimata pou theteis!! alla tha diafonisw se ena alo den imaste mono emeis probata oi olumpiakoi alla olos o sisomos filathlos kosmos pou ta mona mesa pou exei gia na enimerothei einai oi filades kai i tileorasi!! alla min mou peis oti kai eseis den isaste probata se kapia pragmata??? otan sas fernane ton enan kai ton alo paixti kai feygane nixta min xexnas kai esy ola afta ta xronia to doulema pou sas rixnane oi ekastote proedroi kai tous pistebate!! oloi imaste ta idia pistebw kai oti akoume prospathoume na to proseggisoume oso pio ortha ginetai giati den imaste kai mesa stis omades gia na xeroume 100% to ti ginetai!! afti einai mia prosopiki apopsi tin opia mirazomai mazi sou!!
      • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

        09 Φεβ, 04:42deathwalker

        exeis dikio file mou exeis dikio se oti aneferes gia kokali exeis dikio kai egw eimai tis idias apopsis me esena!!! alla!! iparxei ena megalo kai katalitiko alla!!! edw oloi oi olimpiakoi tremoune min figei o kokkalis giati meta fovounte min ginoume san tin aek pou ekmetalebonte to onomatis kai kerdoskopoune merikoi isbaros tis istorias kai tou filathlou kosmou tis! egw pistebw pws afto einai o monos logos pou kanoune oloi gargara kai arkounte se oti tous lene (paramithia diladi)!! oso gia to rito pou aneferes itan eystoxo!!prepei na iparxei anixto mialo kai na bgoune poles paropides gia na anixtoune i orizontes tou kathenos pou rhelei na asxolithei kai na pei tin gnomi tou ortha kai xwris na anmasonte kai na ginete anakiklosi twn idiwn kai ton idiwn sxoliwn!!
      • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

        08 Φεβ, 17:54KostiSs13

        entaksei nai exeis dikio..! apla pira fora k anefera ena paradeigma mias megalis meridas filwn t olumpiakou..dn einai oloi etsi.! apla auto m ts filous t gaurou paraeinai xontro m tn geloio tn kokkali n koroideuei oli tn ellada k polles fores n koroideuei pio polu apo'olous ts idious ts gaurous k autoi n kathontai n tn exoun san THEO!!ee auto th pei exw sfinomeni turopita stn egkefalo re file.!!dn eimai kala..dn mporw n ksexwrisw 5 pragmata k perimenw apo kapoion n m grapsei kati p n goustarw n akousw, n t dextw k n t aspazomai gt ETSI thelw k egw kati n lew g n fanw k gt ETSI m'aresei..!Sigoura uparxoun pantou tetoia tipotenia anthrwpakia! EGW KSERW ENA RHTO P LEEI: H HMIMATHEIA EINAI XEIROTERI AP TN AMATHEIA.!!k auto p ginetai st blogs k t site opws auto t epivevaiwnei st epakro.!!m tn dinoun re file p kapoia zwa m 0 (mideniki) proswpiki gnwsi k ikanotita ektimisis kapoiwn pragmatwn vgainoune k milane san n einai xronia stn xwro k krazoune t panta..! les k t kseroune ola.!!apo k ws pou..!oti k n ginei krazoune oi stenomualoi!! dn uparxei simeio epafis m auta t atoma.! oti k n ts peis dn niwthoune.autoi t kefaliou ts th kanoune k pali..!! 'H mallon oti ts "poune" san provata p einai.!!
      my image

      Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

    • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

      08 Φεβ, 16:31Giorgos85

      H anypervliti anagki tou anthrwpou na gkriniaxei giati den antexei tin epityxia kai tin aisiodoxia.. Otan ola sti zwi sou thewreis pws pane strava "mathaineis" na zeis se ena kyniko mikrokosmo vlepontas ta ola mavra. Den einai dynaton na pane ola kala.. Kati den kollaei, ara as analysoume kai as gkriniaxoume.. Einai poly pio efkolo ap'to na prospathiseis na "ftiaxeis" tin katastasi kai na eisai aisiodoxos. Defteriatikes ampelofilosofies.. :p Se kalypsa? :)
      • Τελευταίο από
      • KostiSs13
      • 08 Φεβ, 17:39
      • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

        08 Φεβ, 17:39KostiSs13

        exeis ena point th elega!! :D m kalupses file.! swstos!
      my image

      Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

  •       
    Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

    08 Φεβ, 15:18ldg13

    ναι ναι...ο Κατσουράνης έχει τραβήξει τρελό κουπί...μπράβο του του παιδιού...πόσα χιλιόμετρα κάνει κάθε ματς είπαμε???
    • Τελευταίο από
    • g_best86
    • 10 Φεβ, 12:19
    • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

      10 Φεβ, 12:16g_best86

      ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟ 100% ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΣΤΗΝ ΑΕΚ,ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ. ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΓΚΟΛ,ΤΙΣ ΑΣΙΣΤ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ. ΑΥΤΟΣ ΚΙ Ο ΖΙΛΜΠΕΡΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΥΛΟΒΑΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ. ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΕΣ ΖΙΛΜΠΕΡΤΟ-ΤΖΙΟΛΑΡΟ ΔΗΛΑΔΗ Η' ΜΗΠΩΣ ΖΙΛΜΠΕΡΤΟ ΣΙΜΑΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΑΣΑ ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΜΕΤΡΟ;
      my image

      Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

    • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

      08 Φεβ, 17:45ethnikara

      Ε όχι και βλάκας ρε φίλε ο... ΠΑΝΙΒΛΑΚΑΣ!
      • Τελευταίο από
      • KostiSs13
      • 08 Φεβ, 18:00
      • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

        08 Φεβ, 18:00KostiSs13

        xaxa ;) :D ;) ontws! sorry aderfe.!
      my image

      Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

    • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

      08 Φεβ, 16:10KostiSs13

      S K A S E ! ! ! VLAKA!! SKASE EPITELOUS..! kathesai k krazeis t panta..! k o Giovanni p eixe o Gauros ekane papades alla ekane t misa xiliometra ap auta p kanei o Katsour...t paei n pei auto..?? oti dn itan paixatara as poume i oti dn einai o Katsour epeidi merikoi merikoi dn kseroun apo mpala k dn mporoun n katalavoun pws kanei polu athoruvi douleia.?????????eleos pia skaste..panta g ola vriskete kati n peite..! POTE th skasete epitelous dld.???POTE th eiste apoluta ikanopoihmenoi.????POTE th stamatisei auti i sunexhs gkrinia aneksartitou apotelesmatos k apodosis ts omadas...?? POTE???POTE???POTE??? LALAKES GAMW.!!ELEOS PIA!XEIROTEROI AP TS POLITIKOUS KATANTATE, oti k n ginei panta uparxei ena kraksimo! dn exei simasia to ti th kanei o PAO eseis etsi k alliws th t legate..k dn mporw n katalavw pragmatika gt t kanete.???den mporw!! apla paratiste to t athlima opws sas exw pei toses fores!! dn mporeite mwre, dn t exete pws n t kanoume..! san t provata ts GAY-rous kanete p oti akoute lete..! mazi m esas omws i mpala pairnei k emas ts pio orthologikous zwa.!papste epitelous n akoute ts asxetous apo podosfairo dimosiografous k n anakuklwnete ts anupostates topothetiseis ts.!!
      • Τελευταίο από
      • g_best86
      • 10 Φεβ, 12:19
      • Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

        10 Φεβ, 12:19g_best86

        ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕΓΑΛΕ. Ο ΚΑΤΣΟΥΡ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΞΑΡΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΙΖΑΝ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΟΙ ΤΖΙΟΛΑΡΟΣ Η' ΣΙΜΑΟ,ΣΤΑΝΤΑΡ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΧΑΣΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 ΒΑΘΜΟΥΣ....
      my image

      Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

  •    
    Ο χρήστης είναι εγγεγραμένο μέλος του Sportdog

    08 Φεβ, 15:17iron13

    ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΙ ΕΣΕΙΣ???ΡΕ ΒΟΥΛΏΣΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΒΓΑΛΤΕ ΤΗΝ ΟΛΗ ΧΟΛΗ ΣΑΣ...ΤΩΡΑ ΣΚΑΣΜΟΣ...
none

Κάνε Log-in ή Νέα Εγγραφή για να σχολιάσεις το άρθρο

Σχετικά Νέα

Παναθηναϊκός

Περισσότερα

Super League

Περισσότερα