Facebook Pixel Το νέο Opel Insignia Sports Tourer έγινε πιο σπορ
Άλλα Σπορ
| 2017-02-12 12:39:00

Το νέο Opel Insignia Sports Tourer έγινε πιο σπορ

Το νέο Opel Insignia Sports Tourer έγινε πιο σπορ

Το νέο Opel Insignia Sports Tourer υιοθετεί τη σπορ γραμμή ενός μεγάλου coupe, είναι ασυμβίβαστα ευρύχωρο και προσφέρει υποδειγματική ασφάλεια.

Η δεύτερη γενιά του μοντέλου εντυπωσιάζει με τις συναρπαστικές γραμμές, το χώρο αποσκευών που έχει αυξηθεί στα 1.640 λίτρα που είναι συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο κατά 100 λίτρα.

Το μοντέλο διαθέτει τεχνολογικά προηγμένες λύσεις, από καινοτόμους προβολείς Opel IntelliLux LED matrix και υπερσύγχρονα συστήματα υποστήριξης οδηγού μέχρι head-up display. Επιπλέον προσφέρει κορυφαία συνδεσιμότητα με ενσωμάτωση smartphone που τώρα περιλαμβάνει τη νέα υπηρεσία του Opel OnStar, Personal Assistant, για να μπορούν επιβαίνοντες μέσω των συμβούλων OnStar να κάνουν κράτηση σε ξενοδοχείο και να αναζητούν χώρους στάθμευσης. Η νέα ναυαρχίδα είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας με οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, κάμερα 360° και ευφυή τετρακίνηση με κατανομή ροπής (torque vectoring). Το νέο Opel Insignia Sports Tourer θα γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις 7 Μαρτίου, ενώ το σύστημα παραγγελιών ανοίγει σε λίγες ημέρες.

Το νέο Opel Insignia Sports Tourer είναι μέχρι 200 κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο. Αυτό οφείλεται κυρίως στη χρήση ελαφρών υλικών και την έξυπνη αξιοποίηση των χώρων. Σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη θέση του καθίσματος του οδηγού, επιτυγχάνεται αισθητή βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς, που το κάνει το πιο ευέλικτο station wagon στην ιστορία της μάρκας.

Το νέο Insignia Grand Sport ήδη δανείζεται πολλά στοιχεία από το σπορ Monza Concept, αλλά αυτό είναι ακόμα πιο έντονο στη νέα γενιά Insignia Sports Tourer. Αν και οι εξωτερικές διαστάσεις έχουν αυξηθεί ελαφρώς στα 4.986μ το νέο μοντέλο δείχνει πολύ πιο αθλητικό και ευέλικτο. Το αυξημένο κατά 1,1εκ μετατρόχιο, η προεξέχουσα μάσκα και οι εμπνευσμένοι από το Monza Concept προβολείς ενισχύουν αυτή την εντύπωση. Η αθλητική γραμμή του αυτοκινήτου τονίζεται και από το μεγαλύτερο κατά 92 εκ μεταξόνιο, που φτάνει τα 2.829μ και από έναν εμπρός πρόβολο που έχει μειωθεί κατά 3 εκ. Η συγγένεια του Insignia Sports Tourer με το Monza Concept είναι ιδιαίτερα εμφανής στο πίσω μέρος. Εξωτερικά, δείχνει πολύ ελαφρύτερο με ένα σχήμα που προσδιορίζεται από καθαρές γραμμές. Μαζί με τα λεπτά, ελαφρώς προτεταμένα πίσω φώτα LED σε σχέδιο διπλού φτερού, δημιουργούν μία ισχυρή εντύπωση για το πίσω τμήμα της ναυαρχίδας της Opel. Επομένως, η high-tech εμφάνιση του Monza Concept γίνεται πραγματικότητα.

Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι αισθητή και στην καμπίνα επιβατών. Ο χώρος για το κεφάλι έχει αυξηθεί κατά 3,1εκ, για τους ώμους κατά 2,5εκ και για τους γοφούς αντίστοιχα κατά 2,7εκ. Πρόσθετη πολυτέλεια προσφέρει η προαιρετική πανοραμική ηλιοροφή 1.400 εκ 860 εκ που εκτείνεται πάνω από τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Για πρώτη φορά, και τα δύο πλαϊνά πίσω καθίσματα του Insignia είναι επίσης θερμαινόμενα.

Η οδηγική απόλαυση και η ασφάλεια, ανεξαρτήτως των συνθηκών είναι εγγυημένα χάρη στο νέο ευφυές σύστημα τετρακίνησης με κατανομή ροπής (torque vectoring) του Insignia ? που είναι το πιο προηγμένο στην κατηγορία. Δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι πολύδισκοι συμπλέκτες στο σύστημα AWD αντικαθιστούν το γνώριμο πίσω διαφορικό, παρέχοντας πολύ πιο ακριβή μετάδοση ισχύος σε κάθε τροχό ξεχωριστά, ανεξάρτητα αν το οδόστρωμα έχει χαλίκια, νερό, πάγο ή χιόνι. Στις στροφές, πρόσθετη ροπή κατανέμεται στον εξωτερικό, πίσω τροχό, μειώνοντας αισθητά την υποστροφή και επιτρέποντας μεγαλύτερη ακρίβεια ελέγχου. Το σύστημα αντιδρά σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, με το πάτημα του γκαζιού, διασφαλίζοντας σταθερότητα και ευκολότερους ελιγμούς διεύθυνσης σε κάθε περίπτωση. Επιπλέον, το αναβαθμισμένο πλαίσιο FlexRide αποτελεί τη βάση για βέλτιστη οδηγική συμπεριφορά ανάλογα με τις συνθήκες. Αυτό προσαρμόζει τους αποσβεστήρες, το σύστημα διεύθυνσης, την απόκριση του γκαζιού και τα σημεία αλλαγών σχέσεων (στα αυτόματα κιβώτια) ανεξάρτητα ή μέσω προγραμμάτων ?Standard?, ?Sport? και ?Tour που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός. Το νέο λογισμικό ?Drive Mode Control? είναι η καρδιά και η ψυχή του προσαρμοζόμενου πλαισίου. Αυτό αναλύει συνεχώς τις πληροφορίες που παρέχουν οι αισθητήρες και οι ρυθμίσεις και αναγνωρίζει το ατομικό οδηγικό στυλ.

Όταν ανοίξουν τα συστήματα παραγγελιών, το Insignia Sports Tourer θα διατίθεται με μία γκάμα υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων βενζίνης και diesel σε συνδυασμό με κιβώτια νέας γενιάς. Η απόλυτη νέα πρόταση είναι το υπέρ αποδοτικό οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο εντυπωσιάζει με μία εξαιρετικά άνετη διαδικασία αλλαγών σχέσεων και αρχικά θα διατίθεται σε συνδυασμό μόνο με τετρακίνηση.

Ακολουθήστε το sportdog.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Tags