Οι παίκτες της Ένωσης νιώθουν ανασφαλείας μετά την επίθεση που δέχτηκαν στο ματς με τον Πανθρακικό. Γι' αυτό ζητήθηκε από τις αστυνομικές αρχές να υπάρξει περιφρούρηση της προπόνηση την Τετάρτη...

Έτσι στα Σπάτα ίσως μεταβούν μερικά περιπολικά ίσως και καμιά διμοιρία των ΜΑΤ...