Για τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό είμαι σίγουρος: τα δεινά της μιας εβδομάδας για τους Ερυθρόλευκους και της μιας σεζόν για τους Πράσινους, θα τους ωφελήσουν την επόμενη σεζόν! Για την ΑΕΚ, ό,τι και να γίνει, πιστεύω το ίδιο, όχι όμως με τόση σιγουριά! Εξηγούμαι…

Διαβάστε όλο το σχόλιο στο gazzetta.gr