Στον διάλογο που έγινε μεταξύ οπαδών – παικτών και προέδρου της ΠΑΕ, σε κάποια φάση οι οπαδοί απευθύνθηκαν στον Βρύζα λέγοντάς του πως «πρέπει να μπει πρόστιμο μετά από αυτή την τραγική εμφάνιση. Δεν πρέπει να περνάνε αυτά έτσι» είπαν οι οπαδοί και ο Βρύζας απάντησε καταφατικά. «Θα μπει πρόστιμο» είπε.
Αυτό που απομένει, είναι να φανεί το κατά πόσο είναι πραγματικά στο μυαλό της ΠΑΕ το πρόστιμο για την κωμωδία της Τρίπολης ή ήταν μία τοποθέτηση Βρύζα που προσπαθούσε να μην εκτραχυνθεί η κατάσταση.
Πηγή: paok24.com
«Ναι θα μπει πρόστιμο»
| 30/04/13 - 23:41
Η επίσκεψη των οπαδών του ΠΑΟΚ στη προπόνηση, έφερε και μία είδηση η οποία θα πρέπει ή να επιβεβαιωθεί επισήμως ή να φανεί πως υπήρξε τοποθέτηση του προέδρου της ΠΑΕ Ζήση Βρύζα, υπό καθεστώς πίεσης.
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο