Στο συμβόλαιο του Αντώνη Πετρόπουλου υπήρξε όρος σε περίπτωση υποβιβασμού να μην υπάρξει ισχύ στο +1 έτος συνεργασίας και αυτό γίνεται αυτόματα. Είναι δεδομένο πως ο Ελληνας φορ δεν θα συνεχίσει στην ΑΕΚ αφού έχει μεγαλύτερες φιλοδοξίες (απόλυτα λογικό) από το να αγωνιστεί στην Γ΄ κατηγορία. Αλλωστε δεν πρόκειται για πιτσιρικά, ή έστω για έναν γεννημένο ΑΕΚτσή που θα βάλει πάνω από το προσωπικό όφελος και τη λογική, την καρδιά και την αγαπημένη του ομάδα.

Διάβασε περισσότερα στο: Αναμενόμενο τέλος με Πετρόπουλο | gazzetta.gr