Ο Έλληνας τεχνικός ενημέρωσε τους παίκτες πως θα τους χαρίσει την προπόνηση της Παρασκευής, μετά τη νίκη τους με 3-0 επί της Ξάνθης, κάτι που σημαίνει πως οι "πράσινοι" έβγαλαν τριημεράκι (είχαν ήδη ρεπό το Σαββατοκύριακο)...