Υπάρχουν πάντως αρκετές οικογένειες που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο έρχονται στο γήπεδο για να παρακολουθήσουν το κορυφαίο μπασκετικό γεγονός της χρονιάς σε συλλογικό επίπεδο.
Στα παιχνίδια της Παρασκευής ήταν απλοί θεατές, χωρίς να δείχνουν προτίμηση σε κάποια από τις τέσσερις ομάδες. Πιθανώς επειδή δεν τις ήξεραν καν. Πλέον έχουν εικόνα άρα και τη δυνατότητα να επιλέξουν ...στρατόπεδο. Και οι περισσότεροι απ' αυτούς διάλεξαν να ντυθούν στα ερυθρόλευκα και να υποστηρίξουν την προσπάθεια του Ολυμπιακού για το repeat.
Είναι αλήθεια ότι οι παίκτες του Μπαρτζώκα ενθουσίασαν το ουδέτερο αγγλικό κοινό με την εκπληκτική τους εμφάνιση απέναντι στην ΤΣΣΚΑ και όπως φαίνεται στον περιβάλλοντα χώρο του Ο2 κέρδισαν την συμπάθειά τους. Τα προϊόντα του Ολυμπιακού στο επίσημο περίπτερο της Ευρωλίγκας είναι τα μόνα που έχουν εξαντληθεί, και δεν είναι μόνο από Έλληνες.
Όπως βλέπετε και στην φωτογραφία που τραβήχτηκε πριν λίγο ή παρέα τεσσάρων Λονδρέζων πιτσιρικάδων με καπελάκια και κασκόλ που κάποιος τους χάρισε στο πρώτο ματς δηλώνει "Οlympiacos"...