Διαχρονικά, αλλά κι ειδικά τον τελευταίο καιρό, επί Ιβάν Σαββίδη, ένα από τα κύρια "μοτό" που ακούγονται στον ΠΑΟΚ είναι το κλασικό, "για όλα φταίει ο Ολυμπιακός". Και καλά με το παρασκήνιο, τη διαιτησία, με το "σύστημα" ή, όπως αλλιώς θέλουν να το λένε.

Διαβάστε όλο το σχόλιο στον sportdog