Κατά τ` άλλα, οι παίκτες που αγωνίστηκαν αρκετά στον χθεσινό αγώνα ακολούθησαν πρόγραμμα αποκατάστασης και αποθεραπείας. Οι υπόλοιποι ακολούθησαν πρόγραμμα φυσικής κατάστασης με μπάλα και αγωνίστηκαν σε παιχνίδια τεσσάρων εναντίον τεσσάρων και οχτώ εναντίον οχτώ σε μικρούς χώρους.

Όσον αφορά τους παίκτες: Μόνο ο Έτο ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα. Όλοι οι υπόλοιποι είναι στην διάθεση του προπονητή, εκτός από τον Λάζαρ βέβαια που αποχώρησε προχθές.