Ο Μαρινάκης μπουκάρει στο αποδυτήριο του διαιτητή, στο ημίχρονο του τελικού του κυπέλλου, με τον φουκαρά Αστέρα, που τον έστειλαν αδιάβαστο τα κοράκια. Πρώτος το έγραψε ο αποδυτηριάκιας κι αυτό δεν είναι ούτε η μισή μαγκιά. Γιατί, είναι το ερώτημα το κρίσιμον και αποκαλυπτικόν, την έκανε ο εφοπλιστής.
Πρώτα-πρώτα γιατί ο μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού θαρρεί ότι το γήπεδο, το ΟΑΚΑ, όχι μονάχα το ιδιαίτερο δωμάτιο του διαιτητή, είναι δικό του τσιφλίκι. Μόνον; Ό,τι κυκλοφορεί σαν ελληνικό ποδόσφαιρο, οι διαιτητές, η ΕΠΟ, οι άλλες ΠΑΕ, τα πάντα όλα είναι στη σακούλα του. Στον έλεγχό του. Του γούστου του.
Διάβασε περισσότερα στο: Με νεύμα Μαρινάκη το κοράκι πάει σπίτι του | gazzetta.gr
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο