Και την Παρασκευή το απόγευμα -όπως είθισται πια τα απογεύματα- στο Ζέεφελντ οι παίκτες του Ολυμπιακού έπιασαν μπάλα και έπαιξαν αρκετά εσωτερικά διτέρματα με τον Μίτσελ να κάνει πάρα πολλές αλλαγές και να εξακολουθεί να δοκιμάζει σχήματα, πρόσωπα και θέσεις. Ο Σάμαρης χρίστηκε ξανά στόπερ, ο Σιώπης έπαιξε και πάλι ως μπακ ενώ ο Ολαιτάν τοποθετήθηκε στην κορυφή της επίθεσης για να κάνει εν τέλει την διαφορά καθώς έβαλε δύο τέρματα.

Διάβασε περισσότερα στο: Οι νέοι είναι... ωραίοι! | gazzetta.gr