Σέντρα στη Super League το Σάββατο και η δράση ξεκινάει, όμως για κάποιους οπαδούς αυτή η πρεμιέρα είναι διαφορετική. Ο λόγος για τους φίλους του ΠΑΟΚ οι οποίοι ζουν το όνειρο του Τσάμπιονς Λιγκ και πλέον δεν υπάρχει ούτε μία δικαιολογία...


Για ποιο πράγμα δικαιολογία; Μα φυσικά στο να μην γίνει το Σάββατο το βράδυ sold out στο ματς με την Ξάνθη!


Μπορεί από τις μεταγραφές να μην έχουν μείνει όλοι ικανοποιημένοι, αν και υπάρχει χρόνος ακόμα, ωστόσο ο ΠΑΟΚ γράφει ιστορία και ο κόσμος πρέπει να είναι δίπλα του.


Μη ξεχνάμε ότι η Τούμπα θα παραμείνει κλειστεί για ακόμη δύο ματς του ΠΑΟΚ στην Ευρώπη και οι ανεγκέφαλοι που έκαναν τις... ομορφιές με την Ραπίντ, τώρα στερούν από τους υπόλοιπους να ζήσουν τη μαγεία του σεντονιού για πρώτη φορά στο σπίτι τους.


Εξάλλου 30.000 κόσμος το Σάββατο το βράδυ θα είναι και η καλύτερη... ντόπα για τους παίκτες του Στέφενς ενόψει του αγώνα στη Γερμανία την Τετάρτη!