Ο Τόμας Νεσίντ, που πόσταρε στον λογαριασμό του στο twitter, μία φωτογραφία από το νέο πούλμαν του ΠΑΟΚ, με τη σημείωση "Νέο πούλμαν. Ωραίο!".

Αν προσέξετε καλά στη φωτογραφία, όμως, ο άσος του ΠΑΟΚ φοράει τη φανέλα της ΤΣΣΚΑ Μόσχας! Ομάδα από την οποία ήρθε δανεικός στον Δικέφαλο! Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση, όμως, θα μπορούσε να έχει αλλάξει τη φωτογραφία, με μία που να τον δείχνει με τη φανέλα του ΠΑΟΚ...