«Ξεκινάει μια καινούργια σελίδα και θέλαμε να ξεκινήσουμε με το δεξί. Σε όλο το παιχνίδι είχαμε τον έλεγχο και δημιουργήσαμε πολλές φάσεις. Το σκορ θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο, αλλά εμείς κρατάμε τους τρεις βαθμούς για τη συνέχεια. Έχουμε μπροστά μας ένα Μαραθώνιο.

Σε όλα τα ματς στα φιλικά ο αντίπαλος δεν μας δημιούργησε προβλήματα με τη μπάλα κάτω. Αυτό που φοβόμουν ήταν ίσως μια στημένη φάση η μια στραβοκλωτσιά. Οι παίκτες ανταποκρίθηκαν σε ό,τι τους ζήτησα και η συνέχεια θα είναι ακόμη καλύτερη.», δήλωσε ο προπονητής της ΑΕΚ μετά το ματς.