Μέγερι, Βάις και Φουστέρ φαίνονται ενθουσιασμένοι, αφού η αλήθεια είναι πως ο Ολυμπιακός μπορεί να κάνει το διπλό κόντρα στην Άντερλεχτ των πολλών αγωνιστικών και εξωαγωνιστικών προβλημάτων...

Στην αποστολή βρίσκονται οι:  Χουτεσιώτης, Μέγκιερι, Ρομπέρτο, Μπονγκ, Κάμπελ, Ντομίνγκες, Φουστέρ, Χολέμπας, Μανιάτης, Μανωλάς, Μετζανί, Μήτρογλου, Εντινγκά, Ολαϊτάν, Παπαδόπουλος, Σαλίνο, Σάμαρης, Σαβιόλα, Σιόβας, Βάις και Γιαταμπαρέ.