«Τελείωσα χθες τη θεραπεία του, ελπίζω να πήγαν όλα καλά, θα αρχίσω προπονήσεις με μια ομάδα στην Ουγγαρία και θα δούμε», δήλωσε μεταξύ άλλων στην κάμερα της Nova ο Φούλοπ και πρόσθεσε: «Ήταν μια πολύ πετυχημένη περίοδος για εμένα, φτάσαμε τρίτοι και στον τελικό του Κυπέλλου, ελπίζω όλα να πάνε καλά και στο μέλλον. Ήταν από τις πιο ευτυχισμένες περιόδους στην καριέρα μου».