Καταλαβαίνω τον κόσμο του Παναθηναϊκού, που στενοχωρήθηκε, διότι ξαφνικά έφυγε από την ομάδα ένας από τους πιο ποιοτικούς παίκτες και ίσως ο πιο αγαπημένος της εξέδρας. Από κει και πέρα, όμως, όλοι επίσης πρέπει να καταλάβουν, ότι η αποχώρηση του Φιγκερόα ήταν μονόδρομος.

Όταν έρχεται ο παίκτης και σου λέει «μου δίνουν ένα τρομερό συμβόλαιο στην Μαλαισία είναι το τελευταίο της καριέρας μου και θέλω να πάω» και όταν φθάνει να σου πει ότι «αν δεν με αφήσετε να φύγω δεν πρόκειται να παίξω εδώ και θα σταματήσω» τι περιθώρια έχεις; Να κρατήσεις έναν παίκτη, που δεν θέλει να μείνει; Δεν γίνεται.

Διάβασε περισσότερα στο: Πονάει, αλλά αν το δούμε ψυχρά… | gazzetta.gr