Αν πάρουμε ως χρονικό σημείο σταθμό τη σεζόν 2003-04, όταν και το Τσάμπιονς Λιγκ άλλαξε για τελευταία φορά μορφή, καταργώντας τη διεξαγωγή και της β΄ φάσης με ομίλους και πηγαίνοντας σε νοκ άουτ παιχνίδια αμέσως μετά την α΄ φάση, θα διαπιστώσουμε ότι όσο περνάνε τα χρόνια τόσο και γίνεται η διοργάνωση αυτή σχεδόν αποκλειστικά υπόθεση του Ολυμπιακού από πλευράς της Ελλάδας, βέβαια!

Μιλάμε για 11 σεζόν, εκ των οποίων ο Ολυμπιακός έχει πάρει μέρος εννιά φορές στη φάση των ομίλων (είχε κι ένα αποκλεισμό στα προκριματικά από την Ανόρθωση). Και σε αυτές τις εννέα σεζόν έχει τρεις προκρίσεις στα νοκ άουτ, δηλαδή μία πρόκριση ανά τρεις σεζόν. Όχι κι άσχημα. Άλλες τρεις φορές έχει τερματίσει τρίτος κι έχει συνεχίσει στο ΟΥΕΦΑ-Γιουρόπα Λιγκ και άλλες τρεις φορές έχει έρθει τελευταίος κι έχει αποκλειστεί από την Ευρώπη Δεκέμβρη μήνα.

Διάβασε περισσότερα στο gazzetta.gr