Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα της σε εστιατόριο παρουσία της διοίκησης και του ποδοσφαιρικού τμήματος με το φλουρί να πέφτει στον Δημήτρη Κωνσταντινίδη.