Ο Νορβηγός μέσος βρίσκεται στην Ελλάδα, πέρασε την Πέμπτη από ιατρικές εξετάσεις και το μόνο που μένει είναι οι υπογραφές.


Μάλιστα, σύμφωνα και με τον Ολυμπιακό, ο Ιμπραΐμ θα υπογράψει και θα δοθεί δανεικός. Πιθανότερος προορισμός σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες είναι ο Εργοτέλης...