Κολομβίά vs Ελλάδας στο Μουντιάλ, λοιπόν...

«Είναι ο πρώτος αγώνας του Μουντιάλ και όπως κάθε ομάδα, έτσι και εμείς θέλουμε να ξεκινήσουμε τη διοργάνωση με νίκη. Για εμάς η ιδέα είναι πάντα να κερδίζουμε όλα τα ματς και για αυτό το λόγο ψάχνουμε συνεχώς τρόπους για να το κάνουμε».

Έχετε παρακολουθήσει την Ελλάδα; Θεωρείτε ότι μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα;

«Γνωρίζουμε καλά και σεβόμαστε κάθε αντίπαλο που αντιμετωπίζουμε. Ξέρουμε ότι η Ελλάδα είναι μια ομάδα δυνατή και έμπειρη».

Πώς βλέπεις τον όμιλο;

«Οι ομάδες στον όμιλο είναι αρκετά ισοδύναμες. Όλοι αντίπαλοί μας έχουν δυνατότητες και φιλοδοξίες για τη συνέχεια».