«Θα μιλήσω μόνο για τους παίκτες που αγωνίστηκαν». Η δήλωση ανήκει στον Πεπ Γκουαρδιόλα, ο οποίος αποφάσισε ότι αυτή ήταν η κατάλληλη απάντηση σε ερώτηση για το γεγονός ότι ο Κρόος έμεινε ξανά στον πάγκο.

Ο 24χρονος μέσος αρχικά δεν έπαιξε καθόλου στη νίκη 5-0 επί της Άιντραχτ και στη συνέχεια στο 2-0 επί της Νυρεμβέργης το περασμένο Σάββατο (08/02). Για πρώτη φορά στη σεζόν έμεινε για δεύτερο σερί ματς στον πάγκο και φυσικά δεν έπαιξε καθόλου. «Κάναμε ίσως το καλύτερό μας παιχνίδι με την Φρανκφούρτη. Γιατί να αλλάξει η ομάδα, ενώ έχει βρει τέτοιο ρυθμό; Ας μου εξηγήσει κάποιος», σχολίασε ο Ζάμερ.


Η συνέχεια στο Gazzetta.gr