Μην μπερδευτεί κανείς και νομίζει πως θέλω η ΑΕΚ να ανεβάζει κάθε χρόνο 10 παιδιά στην πρώτη ομάδα. Ιδίως τώρα αυτό δεν γίνεται. Κι 1-2 αλλά κανονικοί, έτοιμοι ποδοσφαιριστές τον χρόνο μια χαρά είναι. Σίγουρα οι μεγάλες ομάδες έχουν πρόβλημα στο να βάλουν νέα παιδιά στην εντεκάδα τους επειδή αν δεν είναι σε έκτακτη ανάγκη όπως η ΑΕΚ πέρυσι και ο ΠΑΟ φέτος όμως όταν ένας παίκτης αξίζει δεν θα χαθεί. Ο Φετφατσίδης πχ που άξιζε στον Ολυμπιακό δεν έπαιξε πολύ αλλά και στην Εθνική κλήθηκε και μεταγραφή σε καλή ομάδα ενός πολύ καλού πρωταθλήματος πήρε με καλά λεφτά και για τον ίδιο και για την ομάδα του. Με 1-2 τέτοιες πωλήσεις μια ομάδα κάνει απόσβεση μπάτζετ ετών των ακαδημιών της. Και βέβαια έχει επωφεληθεί κι από την παρουσία του παίκτη στη κανονική της ομάδα.
Η μεγάλη ευθύνη της ΑΕΚ...
| 13/02/14 - 00:40
Θα συνεχίσω λίγο από εκεί που σταμάτησα χθες. Για τις ακαδημίες, τον μεγάλο καημό μου που πιστεύω πως πρέπει να είναι και το μεγάλο παράλληλο στοίχημα της ΑΕΚ για την επόμενη δεκαετία. Γράφει ο Κώστας Κετσετζόγλου.
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο