Μην μπερδευτεί κανείς και νομίζει πως θέλω η ΑΕΚ να ανεβάζει κάθε χρόνο 10 παιδιά στην πρώτη ομάδα. Ιδίως τώρα αυτό δεν γίνεται. Κι 1-2 αλλά κανονικοί, έτοιμοι ποδοσφαιριστές τον χρόνο μια χαρά είναι. Σίγουρα οι μεγάλες ομάδες έχουν πρόβλημα στο να βάλουν νέα παιδιά στην εντεκάδα τους επειδή αν δεν είναι σε έκτακτη ανάγκη όπως η ΑΕΚ πέρυσι και ο ΠΑΟ φέτος όμως όταν ένας παίκτης αξίζει δεν θα χαθεί. Ο Φετφατσίδης πχ που άξιζε στον Ολυμπιακό δεν έπαιξε πολύ αλλά και στην Εθνική κλήθηκε και μεταγραφή σε καλή ομάδα ενός πολύ καλού πρωταθλήματος πήρε με καλά λεφτά και για τον ίδιο και για την ομάδα του. Με 1-2 τέτοιες πωλήσεις μια ομάδα κάνει απόσβεση μπάτζετ ετών των ακαδημιών της. Και βέβαια έχει επωφεληθεί κι από την παρουσία του παίκτη στη κανονική της ομάδα.

Διαβάστε τη συνέχεια στο aek365.com