«Sold out! Εξαντλήθηκαν όλα τα εισιτήρια για το ΠΑΟΚ - Μπενφίκα (Πέμπτη 20/02, 20.00)! Η Τούμπα πάλι, θα είναι καζάνι...», ανέφερε πριν από λίγα λεπτά η ΠΑΕ ΠΑΟΚ μέσω του επίσημου λογαριασμού της στο facebook.