Σύμφωνα με το aek-live.gr, o Μιχάλης Παυλής, η ψυχάρα όπως τον αποκαλούν οι απανταχού Ενωσίτες, θα είναι υποψήφιος στις προσεχείς δημοτικές εκλογές!

Ο Μιχάλης πήρε την απόφαση να συμπεριληφθεί στο ψηφοδέλτιο του υποψηφίου δημάρχου Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας Γιώργου Αράπογλου και να συμμετάσχει στο συνδυασμό «νεο-ανεξάρτητη πρωτοβουλία»! Διαβάστε το υπόλοιπο θέμα στο aek-live.gr.