Αναλυτικά τα όσα είπε ο τεχνικός του Ολυμπιακού: «Δεν μπορώ να έχω παράπονο για τους παίκτες μου, προσπαθήσαμε και στα 40 λεπτά του αγώνα, χωρίς τον Σπανούλη στη διάθεση μας, και είχαμε την ευκαιρία να κερδίσουμε. Σε ένα κρίσιμο σημείο του παιχνιδιού, ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο κατά τη γνώμη μου ήταν η τεχνική ποινή η οποία δέχτηκα. Ακόμη και τώρα δεν έχω καταλάβει τον λόγο που δέχτηκα αυτή την τεχνική ποινή. Δεν ήταν δίκαιο, όχι για εμένα, αλλά για τον Ολυμπιακό.
Πλέον κοιτάζουμε μπροστά, το επόμενο παιχνίδι μας που είναι με τη Μιλάνο εντός έδρας. Αυτό το TOP-16 είναι αρκετά ανταγωνιστικό, κάθε ομάδα προσπαθεί σκληρά, θα πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι ως το τέλος και τότε θα δούμε τι έχουμε καταφέρει. Συγχαρητήρια στην Φενέρμπαχτσε/Ούλκερ. Δεν ξέρουμε ακόμη πόσο θα λείψει ο Σπανούλης, θα δούμε α αποτελέσματα της μαγνητικής και θα μάθουμε το ακριβές διάστημα της απουσίας του».
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο