Για την ακρίβεια, οι ιδιοκτήτες του εστιατορίου ήταν φίλοι του Παναθηναϊκού και μάλιστα πάρα πολύ χαρούμενοι από το 0-3 στο "Γ. Καραϊσκάκης" και βρήκαν ένα ιδιαίτερο τρόπο να θυμίσουν αυτή την επικράτηση σε όλους τους παίκτες των πράσινων.

Συγκεκριμένα του είχαν βάλει σε ένα μεγάλο πιάτο, φρούτα, γλυκά και παγωτό αλλά είχαν φροντίσει και να γράψουν OSFP-PAO 0-3.