Μία γεμάτη (με ένταση) εβδομάδα ολοκληρώθηκε όσον αφορά στην ειδησεογραφία της ΑΕΚ ολοκληρώθηκε με το αγωνιστικό κομμάτι να έχει ευτυχώς πρωταγωνιστικό ρόλο. Η ομάδα του Δέλλα κατάφερε να κερδίσει (επιτέλους) στο Μενίδι και να σπάσει την... κατάρα της γκέλας στο συγκεκριμένο γήπεδο στη διάρκεια αυτής της περίεργης και αλλόκοτης σεζόν που διανύουμε, όμως χωρίς να ικανοποιήσει ιδιαίτερα...

Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο gazzetta.gr